čtvrtek 20. března 2014

Gallery update 28.1: Camp X-Ray - Behind the scenes photo

Ahojte. Jedna věc, kterou jsem vám chtěla prozradit o mém stylu blogování. Dělala jsem to tak nějak vždycky a dělávám to schválně, ne vždy proto, že nemám čas. Vždycky, i když se jeden den objeví 4 úžasné věci... vždycky si vyberu jednu z nich, pokud je nějaká teda míň úžasná, že jí nepotřebuju sdělit hned, a nechám si jí pro případ, že by další den nebo dva nic jiného nebylo. Já, když mám čas, si většinou najdu věci, které můžu přidat, když se nic neděje, ale občas si nechávám věci v rozepsaných ne proto, že jsem líná, ale zkrátka to dělám úmyslně. Jako tohle. Ačkoliv tohle bylo tak úmyslný a důmyslný, až jsem na to zapomněla :D Úplně jsem na tuhle fotku zapomněla, myslela jsem, že už jsem jí zveřejnila.. a ono ne:D A teď jsem si právě takhle uložila článek na někdy, kdyby něco :D a on je tam tenhle... :D Takže ho zveřejňuju teď no, protože je ta fotka skvělá a už mi tam straší od pondělí nebo od kdy :D Je to další fotka z natáčení Camp X-Ray. Jako víc bych ocenila, kdyby zveřejnili třeba trailer, ale to už bych asi chtěla moc... :D Když už mluvíme o trailerech a o filmech, které bych ráda viděla... je tu jedna věc.
Mám jednu prosbu. Film Divergent, jak jste možná slyšeli, možná nepůjde do českých a slovenských kin. Bontonland ale vyhlásil, že pokud se podaří sehnat 50 000 lidí, kteří půjdou do petice, která je na facebooku, tak se jim to už vyplatí. Oni to nejdřív pustili, protože měli nějaké problémy s odkoupením práv, ale teď tu kauzu zase otevřeli, protože se fanoušci začali bouřit. 50 tisíc je vážně hodně a nevím, kolik je na to času, ale prosím, jestli jste fanoušci fantazy knížek, nebo konkrétně Divergent, máte facebook, máte rádi Shailene Woodley nebo Tea Jamese nebo tak, prosím, přidejte se a pomožte tomu, aby byl film uveden. Přidat se můžete TADY. Zatím je tam jen něco přes 800 lidí, ale asi před hodinou bylo asi jen 400, takže to nabíhá docela rychle. Dala jsem si za úkol někoho přilákat, tak si to nechte projít hlavou. A jestli víte o někom, kdo má tuhle sérii rád, prosím, prosím, ať se taky přidá.

What I usually do as a blogger is one thing. I always don't publish something, if there are more things to publish in one day. It's like... it's not always because of the time. Sometimes, like now, I just don't have time, but I do it even when I do, because I want to keep something, which I can publish in days, that nothing else is happening. It's something I have always done. Like this one, I forgot about that, totally, which happens... :D but I saved it to pre-writes to publish it someday. It's usually something, which is older, like photos in previous article, or something, which is not that cool like other things..:D This one is cool, totally, I really wanted to publish it few days ago, but then I didn't have time and I just saved that. So I am publishing that now. I love it, new behind the scenes photo from Camp X-Ray. I would appreciate more, if they would publish a trailer, but we would want too much I guess.

imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat