neděle 23. března 2014

Gallery update 28.6: 'Snow White and the Huntsman' Mexico Video Chat (May 19, 2012) + videos

Tohle tak nějak minulo tenhle blog. Vlastně ani nevím, jak je to možný, tenhle blog už v tu dobu existoval... já jen... prostě jsem to nezveřejnila v tom návalu různých jiných akcí a věcí, týkajících se propagace Snow White and the Huntsman. Nebo jsem to aspoň nikde v archivu nenašla. A tak, když se objevily nějaké nové fotky, rozhodla jsem se to zveřejnit dneska. Mám pro vás teda nějakých 15 fotek z video chatu Sněhurky a lovce, který proběhl v Mexiku a kde byla Kris spolu se Samem Claflinem a pak taky nějaká ta videa z téhle akce, která se konala 19. května 2012. Bože, já jsem tak roztržitej člověk. Nechám se hrozně snadno čímkoliv rozptýlit, takže v jednu chvíli píšu tenhle článek a pak najednou 15 minut sleduju videa z Game of Thrones a je mi jedno, že jsem rozepsala článek :D A já si vždycky říkám, co jsem celej den dělala, že jsem sem nic nenapsala a tady je odpověď. Kraviny. No nic :D Ty fotky se mi moc líbí a ta videa jsou taky super, no na ta si musíte vyhradit trochu času, asi tak půl hodinky, pokud je chcete vidět celá... je tam hodně španělštiny... no ale tak Kris a Sam mluví anglicky, berte, co vám vyhovuje, mně vyhovuje ta ájina, přestože tý špánině taky rozumím... akorát tu špáninu nesnášim :D
* * * * * * * * *
This kind of missed this blog. I don't actually know why, this blog have already existed, but I just... did not publish it between all those news and events during the Snow White and the Huntsman promotion. So when some new video came up, I decided to publish it all now. So I have for you photos from 'Snow White and the Huntsman' Mexico Video Chat and also videos from this event, which was on May 19, 2012. Oh, god, I get distracted so easily, I hate it :D I am writing this article and a something distracts me and I am watching Game of Thrones videos for 10 minutes! I am unbelievable. And I am still saying, that I don't understand, what am I doing whole day that I didn't write anything here... here is an answer. Crap. Anyway, I love these photos, not in very good quality, but great and I also love these videos, well, you have to safe some time for watching them all. Lots of Spanish in there.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: