pátek 28. března 2014

Gallery update 28.9: New photo with fan

Uložila jsem tuhle fotku už asi před týdnem, ale pak jsem jí nezveřejnila... ani vlastně nevím proč, myslím, že tentokrát to nebylo schválně, ale teď jsem ráda, že jsem to v těch rozepsaných našla a že mám co přidat teď, když není co jiného přidávat, kromě paparazzi fotek. Doufám, že zase brzy bude, věřím tomu, ale zrovna dneska se zatím nic neobjevilo. Když už mluvím o těch paparazzi, tak Kris už je zase zpátky v Los Angeles, pro ní pravděpodobně natáčení Still Alice už skončilo. Stále se tedy ještě natáčí, ale scény s Lydií už jsou zřejmě hotové, případně plánované až na někdy, že mělo pro Kris cenu se vrátit domů. Přibližně za 2 týdny, vlastně myslím přesně :D má začít natáčení American Ultra, Kris to má teď skutečně hodně nabité a jsem za to ráda, tak je fajn, že bude mít teď aspoň chvíli pauzu. Jinak ta fotka je ještě z New Yorku s nějakým fanouškem. Jaymes to tam hrozně sluší, žeru tu její bundu, je parádní :) má skvělou barvu, v takový přesně chci Conversky :D
* * * * * * * * *
I saved this one few days ago, but I didn't publish it... I don't actually know why, I don't think it was on purpose this time, maybe, I don't remember, but I am glad that I have something to publish, because nothing else except paparazzi photos is not happening. By the way, talking about paparazzi, Kristen is already back in Los Angeles, the filming of Still Alice probably already ended for her, not for some of the other actors, it's not done yet, but Lydia's parts are probably done. Well, this fan photo is from New York and Jaymes looks there perfect, I love that her jacket, it's awesome:)

imagebam.com

2 komentáře:

  1. Miluji tyhle osobní fotky všech těch star, co přidávají fotky s fanoušky , já jim totiž ohromně závidím.
    Jsou to prostě děti štěstěny, fakt že jo!! Co já bych za to dala mít fotku s Anne , to přece není hodně, co chci !
    Kris si tu pauzu určitě zaslouží, má nabitější program než všichni my dohromady a další slavné celebrity :), ale v tom protipólu se pak vždy těším na fotky, takže jen ať je a jde vidět

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen má teď vážně spoustu projektů, což je jedině dobře! :) Těšim se na věci kolem American Ultra, snad budou fotky z natáčení. :) A na é fotce jí to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat