středa 5. března 2014

Gallery update 27.3: New photos from set + cast update

Bože, umírám.Včera byl vážně hodně náročný den. A dnešek ostatně taky. Včera jsem poprvé v životě hrála tenis a dneska to odnáší moje svaly:D Byla to ale sranda, docela mě to bavilo. No pak jsem si byla koupit nějaké učebnice... a koupila jsem si Johna Greena... :D teda knížku od něj, Hledání Aljašky... ano, udělala jsem to znovu :D Už jsem i začala číst, ale přečetla jsem jen první kapitolu zatím, nebyl čas. A dneska jsem poprvé ve svém životě jedla tofu. A nejspíš i naposledy :D Nechutnalo mi to :D Nemohla bych být vegetariánka. Šla jsem s mou kamarádkou a jejími rodiči, kteří jsou mými zaměstnavateli :D na oběd do vegetariánské restaurace... a vcházela jsem do ní s pocitem, že mám hroznou chuť na biftek :D což jsem si teda nechala pro sebe :D Ale tofu mě teda fakt nenadchlo :D Asi jsem tam nešla s tím správným přístupem:D Ale teda posledních pár dní to jídlo dost flákám. Třeba včera ne, jsem ráno snídala jogurt... a pak jsem si po tenisu koupila jeden špenátovej šáteček z Fornetti.. a to bylo všechno, co jsem jedla až asi do sedmi, kdy jsem přišla domů. Měla jsem tak strašnej hlad, že mi bylo tak hrozně blbě, že už jsem ani hlad neměla :D Psala jsem smsku své nejlepší kámošce ve 14:30, že umírám hlady a v 18:30 na zastávce autobusu jsem furt nic nejedla :D o 4 hodiny později :D Fuj, už nikdy víc :D Moje máma se o tomhle nesmí nikdy dozvědět :D No jo, ale tenhle článek má bejt o životě Kristen ne o tom mém... :D Takže ke Kristen a Still Alice. Mám pro vás tři věci. Zaprvé, Lisa Genova, autorka knížky, podle které je film točen, se také objevila na natáčení a zdá se, že je z toho docela nadšená :D "Surreální, nádherný den na place Still Alice. Pořád jsem se nevrátila zpátky do svého těla. Ten film bude ÚŽASNÝ!" Já se jí nedivím, taky bych byla nadšená, kdyby někdo filmoval mojí knížku :D No, další věcí jsou fotky z natáčení ze 4. nebo 5. března, ale nenašla jsem dvě stejné informace, takže nevím, které jsou ze kdy, jestli jsou vůbec z jiných dní :D Takže jich je teda 11, což je víc než 10, ale můžou být ze dvou dní :D a zároveň jsem vám sem dala i fotky bez Kristen, na kterých je Julianne Moore, Alec Baldwin, Kate Bosworth a taky osoba, která souvisí s tou třetí zprávou. Ten mladík na fotce je Hunter Parrish, který se přidal k hereckému obsazení, pravděpodobně v roli syna postavy Alice, kterou hraje Julianne Moore, tudíž bratr postavy, kterou hraje Lydie. Nic není ale potvrzené, jen je jisté, že v tom tedy bude hrát. Podle toho, že jsou tam vyfoceni jinak všichni členové rodiny, tak se nabízí, že je to právě zmiňovaný syn. No Kristen to tam moc sluší, ale schovávala se pod deštníkem, hádám v New Yorku asi není ideální počasí... no na té jedné fotce, jak je to focené zespodu... :D To jako ten fotograf ležel na zemi nebo jak? :D
* * * * * * *
Oh god, I am dying. Yesterday was really really tough day. I've played tennis for the first time and it was real fun, I loved that :D and then, I went to buy some books to school... and I bought new John Green, yes, I did it again :D Looking for Alaska. I've already started, but I've read just first chapter. And I ate tofu for the first time in my life today. And... maybe also for the last time :D I did not like it at all. I couldn't be a vegetarian. I went with my friend and her parents (i work in their society) to a vegetarian restaurant... and I came inside with a strong feeling, that I really want a steak... :D so that's probably not the best... attitude. I couldn't be a vegetarian, well.. last few days I didn't actually eat much at all. For example yesterday... I had one yogurt at 8 in the morning... then, after my tenis lesson I bought one spinach Fornetti... and that was all I ate till 7 p.m. At 2:30, I wrote to my best friend that I am starving... 4 hours later I still did not eat anything... :D I was so hungry, that I was sick and actually not hungry anymore :D My mom can never find out :D
Well. Topic of this article is not my life... but Kristen's life. Still Alice, of course. I have for you some new informations. First of all, Lisa Genova, author of the original novel, wrote on her twitter and she's obviously also part of the shooting, she visited the set and she seems to be pretty excited about that. The second thing is, that I have some new photos from March 4th or March 5th or both, I couldn't find two informations which would tell me the same thing, so I don't really know :D Photos are from the set in New York. 11 of them, that's more than 10, but first, It's maybe from two different days and second, the main reason of some of these photos is to show you someone else than Kristen. In those first 4 pictures, you can see Alec Baldwin, Julianne Moore, Kate Bosworth and also one new face, Hunter Parrish, which is actually the last new information. This young actor joined the cast and considering other people, who were seen there, it is possible, that he is a son of Julianne's and Alec's characters, so Lydia's (Kristen) and Anna's (Kate Bosworth) brother. He's probably most known for his role in TV series "Weeds".


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Tofu není dobrý! Taky v tomhle nechápu vegetariány, i když všechno asi chutná líp, když máš to potřebné přesvědčení. Já třeba miluju zvířata, ale nedokážu si představit, že bych si jednou za čas nedala kuřecí řízek...
    Lisa je na Twitteru roztomilá, hrozně jí to přeju, musí být neskutečný, když před tvýma očima ožívají postavy, které dosud žily jen v tvé hlavě A když jsou ztvárňovány takovými hollywoodskými jmény, to je přímo k posrání Všem to na place moc sluší, líbí se mi, že je Lydia taková... pokristenovatělá, nebo jak to říct, je fakt, že v knížce měla zhruba stejný styl, i když to moc popisované nebylo, ale i tak je to milé A taky by mě zajímalo, jestli ve filmu bude i Lydiin boyfriend

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky vypadají zajímavě některé
    Na film se těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda tys měla samé nové zážitky:) Já ještě nikdy tenis nehrála ani jsem nejedla tofu a vůbec mi to nevadí. Zrovna včera jsem se bavila s kamarádkou o tom, že bez masa bychom nevydrželi:) Jinak jsem zvědavá na ten film!

    OdpovědětVymazat