sobota 22. března 2014

Gallery update 28.5: New photos with fans

Poslední dneska, promiňte, ale už jsem se dostala ze svojí nálady nastartované fretky :D Už mi spíš hrabe. Mám pro vás tři nové fotky s fanoušky z New Yorku. Kristen to tu mimořádně sluší, vypadá skvěle, pořád se usmívá a tak všechno. Já prostě vím, že miluje své fanoušky, vyfotí se s nimi, i když už je bůh ví kolik hodin a je tma, klidně v jednu ránu po té, co na ní fanynky 4 hodiny čekají... (to se stalo v Paříži, nevím, jak dlouho čekaly teda, ale prej dost dlouho :D) Jak nesnáší paparazzi, tak miluje své fanoušky a to na ní miluju zase já :) Bože, ten film, na který máma kouká je divnej... no co už :D Mějte se, dobrou noc :)
* * * * * * *
Last one today, sorry, don't have mood for more. Right now, I have for you three new photos with fans from New York. Kristen is there incredibly beautiful and looks amazing, smiling, I just know she loves her fans, she always takes photo with them, I just love this about her so much. Even when it's dark already or cold or anything. God, this movie my mom is watching is... weird. Not for me, at all. Doesn't matter.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat