sobota 22. března 2014

Gallery update 28.3: Still Alice - First behind the scenes photo

Co bych měla udělat, aby sem chodilo víc lidí? Já vím, nemělo by mě to štvát, většinou mě to neštve, ale občas... občas to prostě není dobrý pocit, když člověk blogu věnuje tolik času a pak pod spoustou článků není ani jediný komentář. Tady mě to tak často nepostihne, i když občas jsou nějaký prodlevy, tak na blogu o Sophie je to trochu... nevím no, nemotivující :D jako baví mě to, aspoň mě to nutí ty novinky hledat pro sebe, když mě zajímavý, ale občas je to prostě na prd :D No nic, nebudu to radši řešit. Teď mám pro vás místo keců ještě jednu fotku a pak ještě dalších pár fotek, ale nevím, jak to budu stíhat.. ale zítra asi vůbec nebudu mít čas, takže to chci stihnout dneska aspoň částečně. Tahle fotka je první z natáčení, jakože ne z placu, ale z natáčení, behind the scenes.. je to fotka záběru Kristen na obrazovce... a fakt se mi líbí, je taková... no nic moc kvalita, ale fajn :) Trochu mi teď hrabe z novinek, ale jsem rozjetá jak fretka dneska :D
* * * * * * * *
What should I do about that people are not coming here? I know, I shoudn't care, I usually don't care about that much, but It just doesn't feel good, when you publish do many articles and no comments bellow... I don't care, I always say that I don't care, but sometimes it's just.. I don't know, kind of sad. Anyway, I have for you today so much things, I don't know, if I will have time tomorrow, so I will do it today. Now I have for you fist behind the scenes photo from Still Alice, which showed up today. I kind of love it, Kristen is there on the screen and she looks great. News are killing me a bit, Sophie has so many too and I don't have time for it, god, it makes me crazy :D

imagebam.com

1 komentář:

  1. Dneska jsi jela opravdu jako fretka, Angie! Jinak chápu, jak to myslíš, je prostě hezké, když se pod článkem sem tam někdo ozve, když to tak není, může člověku připadat, že to opravdu dělá jen pro sebe, na druhou stranu... i to stačí Když už si ty novinky sháním sama, prostě je zveřejním, zas tolik času to nezabere, když teda nejde o nějaké kravsky dlouhé rozhovory

    OdpovědětVymazat