čtvrtek 6. března 2014

Berlin, baby!


Ahojte!
Jak se máte? Já jsem úplně vyřízený.
Tenhle týden je vážně strašlivě, ale strašlivě dlouhý a náročný.
A náročnost nekončí, protože zítra... zítra dámy a pánové odjíždím do Berlína a vracím se v neděli.
Takže žádnej víkend, prostě jedu jak fretka, od rána do večera nonstop každej den a už mě zase pálí v krku. A to jsem pár dní po antibiotikách. Zjistila jsem, že podle příznaků je dost možné, že mám... mononukleózu.
Ale možná jsem jen paranoidní. Doufám, že jsem paranoidní, protože si to nemůžu dovolit.
Každopádně zítra jedu do Berlína. Takže tu nebudu, kvůli času jsem nestíhala nic nastavovat, takže tu fakt nebudu, ale možná se někdy dostanu na wifi, takže třeba aspoň oběhnu, ještě uvidím.
Jinak miluju tuhle animaci, prostě miluju :D
Berlin, baby! No nic, vůbec se mi nechce, vstávám v půl pátý :D
Dobrou.
-Angie.

8 komentářů:

  1. Já vstávám skoro každý den v 5. taky teď totáln nestíhám Doufám že tu mononukleozu nemáš, já ale taky bývám takhle paranoidní. Užij si berlín!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to doufám, že si to vBerlíně naplno užiješ! Když mě něco bolí taky si hned určiji diagnozu sama.. ALe kdyby se to vždy potvrdilo, nejspíš bych už byla mrtvá -_- Snad to nebude nic! :) A ta animace je naprosto skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si to tam pekne uži, Angie a prajem peknú cestu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak snad to bude jen nějaká chřipka...  Musíš být optimista:)) A užij si víkend! Co vlastně budeš v Berlíně dělat?

    OdpovědětVymazat
  5. Je späť ? Je moja láska späť ?
    pravdepodobne si si, Angie, už asi všimla, ale konečne sa mi včera pri halucináciách (z tablietiek na spanie, nič viac, prisahám ) podarilo odoslať mail :) Snáď prišiel celý, pekne dlhý
    ou, a ako bolo (poprípade je) v Berlíne ? ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Kámoška měla na mononukleózu taky podezření, ale nepotvrdilo se.. Snad ti bude líp a užij si Německo! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Uh, Angie, doufám, že sis prodloužený víkend v Německu užila, podle mě je to úžasný zpestření! A taky pevně doufám, že se s tou mononukleózou mýlíš, ale nedivím se ti, já jsem v tomhle taky docela paranoidní a naštěstí zatím dobrý - neprodělala jsem žádnou z těch šílených nemocí, o kterých jsem myslela, že bych je mohla mít

    OdpovědětVymazat