středa 28. ledna 2015

Gallery update 39.1: Chanel Spring-Summer 2015 Haute Couture Fashion Show


Ahoj všiciii. Dneska mám volný den. Měla jsem jít do práce, ale nešla... půjdu tam zítra. Je mi to fuk. Musím se postavit problému, ale dneska jsem byla po tom testu, kterej trval asi 3 hodiny, tak vyřízená a vymletá, že jsem tam radši nechodila. Tim bych nikomu nepomohla :D No nic. Potřebovalal jsem prostě volný odpoledne a volnej večer. Klid a pohodu. No nic, nejsem tu, abych mluvila o svém životě, ale abych mluvila o Kristen.. takže budu mluvit o Kristen. Jak jsem vám v pondělí psala, Kris byla v Paříži. Teď už by nejspíš měla být zase zpátky v LA, ale včera se v Paříži zúčastnila módní přehlídky Chanelu, přesně, jak se předpokládalo. Byl tam s ní i její sexy bodyguard, pro kterého mám slabost, tak jsem z toho měla radost :D Podle jedné fan fotky předpokládám, že je možné, že se objeví nějaký rozhovor, ale těžko říct. Každopádně teď k věci. Na tu módní přehlídku Kristen přišla samozřejmě oblečená v šatech od Chanelu. Jsou z nové jarní kolekce a jsou naprosto úchvatné. Pozor, tohle si někam zapište, já prohlásila, že nějaké šaty od Chanelu jsou úchvatné :D Většinou zůstávám u toho, že jsou skvělé, hezké nebo, že Kristen sluší, ale úchvatné moc často nepoužívám :D Ale vážně se mi hrozně líbí. A mají kapsy! To je prostě dokonalost, to se povedlo :) A totálně jsem se zamilovala do těch bot, které Kris měla, naprosto <33 No... fotek je 127, což doufám oceníte :D Moc často už takhle moc fotek neukládám. Je jich ještě asi 2x tolik, ale na to už jsem neměla nervy :D 127 myslím stačí. Nicméně... jsem sama doma a nahoře se ozývaj divný zvuky :D no nic. Nicméně, teď už se možná chytnu tématu... Kris měla moc pěkné líčení, líbí se mi tyhle výrazné stíny, které teď často nosí a ty vlasy jí takhle prostě neskutečně seknou. Při přehlídce Kristen seděla vedle Vanessy Paradis, bývalé partnerky Johnnyho Deppa (jo, ono to jde od sousedů, tak to pohoda :D) a na několika fotkách je taky s Karlem leklou rybou Lagerfeldem a na pár fotkách taky s Gaspardem Ullielem (ach můj božeeee<333), který je jen tak mimochodem taky nominován na cenu César za jeho roli ve filmu Saint Laurent. Užijte si fotky, já už řekla asi vše, co jsem měla na srdci. Joo, ještě jedna věc, Kristen bude tváří Chanelu i v další kampani, což je poměrně očekávaná věc, měla by být tváří nějaké nové kolekce kabelek, tak jsem zvědavá :) (To znamená, že pokud to nezvládla už teď, tak pojede do Paříže určitě zas někdy fotit... :D + doufám, že se objeví na předávání cen César... uvidíme). A teď už teda ty fotky, mějte se zatím famfárově.
* * * * * * * * * * *
Hello guuuys. I have a free day today. I should go to work, but I didn't. I will go there tomorrow. I don't care. I have to face one problem, but I was so exhausted after today's exam, that I went straight home. Okay, I am also postponing things a little bit, but I really needed this free afternoon and evening. Anyway, I am not here to talk about my life, I have different topic now. As I told you on Monday, Kristen was in Paris. And as I expected, she was there because of Paris Fashion Week. This time just one fashion show and it was of course the Chanel one yesterday. She should be back in LA now, but who knows :D According to some fan photos, I am expecting a little bit some interview or something like that, but I can't be sure. I have for you now 127 photos from that fashion show. First of all, Kristen looked really really beautiful, I love that dress... which is - of course - Chanel, from the new spring collection. But I really love it, she looked perfect. I fell in love with those shoes, oh my God, amazing!! I love them, so so so much!!! :) I love those photos with Gaspard Ulliel (I adore him), who is by the way also nominated for César Awards for his role in Saint Laurent. Enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. tak tie šatičky sú nádherné a Kris v nich vyzerá úžasne, páči sa mi naj všetko aj botičky, okuliare a hlavne účes má fakt skvelo spravené vlasy

    OdpovědětVymazat
  2. "Leklá ryba" to mě vždycky pobaví Kristen vypadala fakt skvěle! Mně se obvykle věci od Chanelu taky moc nebaví, ale tyhle šaty jsou vážně skvělé! Ale taky jsem byla nejvíc odvázaná z těch bot ♥ Hrozně se mi líbí ta kombinace černé a dřeva :) Kristen měla taky moc pěkný účes a líbí se mi ta hvězdná ozdoba na jejím levém uchu. Jo a ještě měla pěkné sluneční brýle :) (ale stejně nikdy nepochopím, proč si je bere na modní přehlídku...)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kapsy jsou luxusní.. Náhodou mě se to fakt líbí.. Jinak jí na tý hlavě fakt sluší všechno..
    He? Test 3 hodiny?.. Fuj!
    Zlato, v pohodě.. nemusíš se omlouvat.. když nemáš čas nebo náladu nebo obojí, tak se nenuť do odepisování mi .. :) Já stejně vždycky čekám až mi napíšeš, já tě nikdy otravovat nechci.. :)
    Jinak mě teda mrzí, že to máš teď tak hektický.. :) Já zase procházím obdobím, kdy všechny nenávidím a proklínám a nejradši jsem sama ve svém bublině... Třeba teď jsem v bublině s Eleanor a Parkem a myslím, že víc depresivní knížku jsem četla jen jednu o Tině N. , která se nechala týrat svým přítelem až jí nakonec oslepil... To psala skutečná žena a když jsem si její příběh četla, byla jsem na prokraji psychického zhroucení (jo já vím, knížky na mě působí fakt až moc).. no a teď? Mám depky... Eleanor a Park bude asi moje další srdcová záležitost, i přesto, že u toho fakt trpím...

    OdpovědětVymazat
  4. Pffff, Angie, jen 127 fotek? Pffff... Nee, seš dobrá. Já mám u ukládání vždycky puštěné Přátelé, tak mi to rychle utíká, že to ani nevnímám, takže se pak leknu, kolik jsem jich nakonec uložila
    Jinak já jsem tady z Kristen úplně paf! Když už si člověk řekne, že nemůže být krásnější a dokonalejší, ukáže se na PFW a zase mě tam úplně odrovná! Krásná moc! Ty šaty jsou fakt úchvatné (a taky si to u Chanelu často neříkám ), strašně Kris sluší a má tady naprosto dokonale upravené vlasy a makeup je taky boží! Strašně se mi líbí jak se ta holka nebojí a umí se takhle krásně vyfintit

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ty fotky mě strašně potěšily, Kristen vypadá opravdu dokonale a ty šaty jsou fakt skvělé, neskutečně se mi líbí ty boty ^^

    OdpovědětVymazat
  6. k tvému komentáři jde o Charlieho a teď ke Kristen...nádehrné šaty, vlasy a make-up! :) prostě náááááádherná je :) tohle mi k ní sedí :)

    OdpovědětVymazat
  7. a zkoušku bohužel nemám :( jdu na 4. pokus teď ve středu a už prostě nevím, ten dědek je hrozný a chce po mně věci, který nikde nemůžu najít a tak :( dokonce mi udělal to, že jsem si vytáhla otázku jako minule a on, to by jste uměla, vytáhněte si jinou! Jako a vytáhla jsme si samozřejmě tu, kde jsem věděla jen tak něco, protože tu otázku nikdo nemáme zpracovanou podle jeho představ :(

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vlasy jí takto neskutečně moc sluší :). Šaty jsou opravdu více než úchvatné a Kristen hrozně moc sluší, jako všechny ostatní, i když tyto se mně líbí zatím nejvíce na ní :).

    OdpovědětVymazat
  9. Páni Kristen vypadala nádherně. Moc se mi líbí ty šaty a jak má udělané vlasy! Vážně jí to moc slušelo :)

    OdpovědětVymazat