úterý 13. ledna 2015

Gallery update 38.4: Stella McCartney's Autumn 2015 Presentation

Okej, tohle začíná být až směšný. Nemám čas, vážně nemám, rozhodně ne na ukládání fotek... měla bych se učit, jen učit... ale to očividně nedělám... Ale to bych se asi zcvokla, kdybych se nonstop jen učila, musím si dávat pauzy. Původně jsem myslela, že ty pauzy budou na jídlo a na Big Bang Theory, ale tak holt budou i částečně na blog. Kristen je vážně ninja, nebo já nevím, jak tehle týden jinak přežije. Má tenhle týden v plánu tolik akcí, ale to ji nezastavilo, aby si hned ten den, co dorazila do New Yorku, vyrazila na prezentaci nové kolekce na podzim 2015 od její kamarádky Stelly McCartney. Kristen to tam moc slušelo, je super, že takhle šla podpořit svou kamarádku :) a je super, že jí tam taky vyfotili :D První akce roku 2015. Yahoo. Každopádně se mi teda vůbec nelíbí ty boty, které má Kris na nohách, ale jinak jsou to super fotky. Já už musím jít skládat zkoušku, jsem z toho trochu na nervy, ale tak co se dá dělat. Mějte se famfárově.
* * * * * * * * *
Okay... this is being riddiculous. I don't have time, especially not for saving pictures, I should study, just study... but I am not doing that, obviously.. I would get mad, if I didn't take some breaks... but I didn't expect that. Kristen just arrived in New York City yesterday (or maybe on Sunday, I am not sure) and right after she went to one event. She has enough other things to do this week... really busy week, milion appearances, but it didn't stop her from visiting her friend's Stella McCartney's Presentation yesterday. What to say? She looked gorgeous and it's great from her that she went there to support her. I didn't like the shoes she had at all, but she still looks gorgeous. Enjoy photos, I am going to pass my exam right now. Well, I hope so.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. tak to je od nej pekné a máš pravdu pristane jej to tam mne sa náhodou tie botičky nezdajú až také hrozné niektoré modely na ten to štýl sa mi páčia
    ale musím pochváliť jej make up strašne sa mi páči
    len sa uč uč     

    OdpovědětVymazat
  2. jee ta je tam opravdu nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že už je to tady zase... Ty nemáš čas a Kristen bude mít asi milion akcí zatímco já bych zrovna tak strašně ráda přidávala, ale Demi se ztratila ze světa! To je vážně děsný! Jinak Kris to tu moc sluší!!

    OdpovědětVymazat