sobota 17. ledna 2015

New 'Still Alice' Clip - "Genetics"

Nejdřív bych chtěla říct, že vážně nemám tušení, proč vypouštějí skoro celý film v podobě klipů na internet. Tohle už je asi 10. klip, kterej pustili a vážně to nechápu. Nestěžuju si, ale nechápu to. Druhá věc... tenhle klip je velmi, velmi emotivní, je to scéna, ve které Alice říká svým dětem, že má Alzheimerovu chorobu a je to velmi smutná scéna, takže na vlastní nebezpečí. Rozbrečela mě nejen poprvé, když jsem ji viděla přímo ve filmu, ale i teď, když jsem se na ni opakovaně koukala kvůli českému překladu (který je v celém článku, skoro komplet). Jen chci, abyste si tohle uvědomili, než si ten klip pustíte, pokud si ho pustíte, protože je to fakt smutná scéna, která skoro až láme srdce, tak já jen... abyste neřekli, že jsem vás nevarovala :D
* * * * * * * *
First of all, I have no idea why are they giving us almost whole movie... this is like... 10th clip they published from the movie and I actually don't get it. Second thing is, that this one is really, really emotional, it's really sad, it's the scene where Alice is telling her kids that she has Alzheimer's desease, so on your own danger. This scene made me cry for the first time, when I've seen the movie, but it also made me cry right now, when I was watching it to translate it. It's really, really emotional and I love it, it's great scene, but very sad. So think of that before you watch it.



Alice: No... ehm... ??
Tom: Co se děje?
Alice: Ach bože...
Lydia: Vy se rozcházíte, nebo?
Alice: Ne, nic takového.
Anna: Mami, jsi nemocná?
Alice: Posledních několik měsíců jsem navštěvovala neurologa a mám Alzheimerovu chorobu. Předčasné stádium. (nevím, jak se správně lékařsky překládá early-onset)
Tom: To nedává žádný smysl, jsi si jistá?
John: Není pochyb, má tu chorobu.
Tom: Ale v jejím věku -
John: Je to neobvyklé, ale bylo to potvrzeno.
Anna: Alzheimera, mami? Já tomu nerozumím.
Lydia: To by vysvětlovalo některé věci, třeba jak jsi nepoznala Tomovu přítelkyni při večeři o Vánocích.
Anna: Lydie!
Tom: Jaké léky bereš?
Alice: Zrovna teď jsem na Araseptu a Emendu. (nevím jistě)
Tom: Pomůžou zpomalit ten postup?
Alice: Ne.
John: Obávám se, že ne. Můžou pomoct v některých věcech, ale -
Alice: Johne, Johne, věc se má tak, že ten druh Alzeimera, který mám, je velmi neobvyklý, je dědičný, přenáší se geneticky.
Anna: Bože.
John: Jsme přesvědčeni, že ho má od svého otce a samozřejmě máme strach o vás tři. Existuje test, který si můžete nechat udělat, ale je to na vás, jestli to chcete vědět nebo ne.
Alice: Je mi to líto, omlouvám-


3 komentáře:

  1. Já si raději počkám, až celý film shlédnu :). Podle mě není dobré, jak dávají tolik klipů na YT. Není to moc dlouhá doba, co byl film v kině...

    OdpovědětVymazat
  2. Chcelo by to repete fimu s titulkami Tiež nechápem, prečo tých klipov toľko zverejňujú...

    OdpovědětVymazat
  3. tak je to dosť kruté a hrozna rána pre všetky. mňa to teda nerozplakalo možno keby som to pozerala v celku tak to asi hej ale takto jedno video to nie
    tak to číslo 10 tak to ma ohromilo to už je akosi priveľa nie ?

    OdpovědětVymazat