úterý 13. ledna 2015

Gallery update 38.5: On the 'AOL BUILD'

Dneska ještě jednou ahoj. Ale už naposledy. Ještě se na tu fonetiku přece jen kouknu, jsem dost posraná :D Nelajsnu si to nechat to jen na zítra a na čtvrtek ráno, jsem z toho moc podělaná. Asi zejtra pojedu nočku:D Dlouho jsem si žádnou neloupla, zítra to holt budu muset risknout. Zítra mám taky ještě jednu zkoušku, ale ta bude v klidu. Doufám. Zatím bylo všechno docela v pohodě, ale to nejhorší mě teprv čeká. I am shitting my pants. Jak by řekla Kristen :D No, ty fotky, které pro vás teď mám nejsou z rozhovoru pro HuffPost, ale z toho druhého, který hned následoval. Video ještě nemám a na vlastní článek není čas, ale kouknout se na něj můžete. Odkaz je nahoře v horním boxu hned pod záhlavím. Já o něm zítra... no dobře, spíš ve čtvrtek napíšu, ale teď už to fakt nedávám :D Byla jsem naprosto nadšená z toho, jak Kris vypadala. Ne vážně, neskutečně jí to slušelo, vypadala naprosto nádherně. Ty šaty byly perfektní! Ony to vlastně nejsou šaty, není to spojené, je to top a sukně, ale vypadá to jako šaty a i tomu tak nadávají v originále. Podstatné je, že jsou krásné a hrozně Kris slušely, strašně se mi líbí ta barva a barevná kombinace proužků, žlutá, Kristenina oblíbená barva, konečně taky jednou :D Každopádně ty šaty se jmenují Torn a jsou od Ronny Kobo (nevím, jak se to skloňuje... od Ronyho Koba? :D Asi...). To je to, o čem mluvím! Nejsou od Chanelu! Díky bohu! Já jsem nadšená z toho, že Kristen je tváří Chanelu a tak, ale prostě už mě unavovalo psát do článků, že je to Chanel. Už začalo bejt jasný, že je to Chanel. A najednou to není Chanel! Což je prostě perfektní :D Účes taky krásný, make-up super, botky nádherné, no z šatů jsem uchvácená :) a pak se mi taky hrozně líbí ten visací zámek, zámek visací, co má na krku :D Víc fotek v galerii, tak se na ně mrkněte :)
* * * * * * * * *
Once again. But I am done for today. I will study a little bit, I just decided, I can't leave it just for tomorrow, I am shitting my pants :D Kristen's quote used on purpose. Anyway, I have for you some photos. These photos are from the other interview, but I don't have the video yet. Well, you can watch it, the link is up there ↑ Right under the heading. These photos are from AOL BUILD interview. Kristen looked absolutely gorgeous, absolutely amazing, oh my god, I love her outfit!!! <3 I am in love with that complet. It's not a dress, I thought it is, but it's not, it's a top and a skirt. But it's called dress, it's dress Torn by Ronny Kobo. Ladies and gentleman, she didn't wear Chanel! Thanks GOD! Jesus. I love that she's face of Chanel and I love dresses she choses to wear by Chanel, but I am so happy she changed it and already once had something different. And it's so beautiful outfit, I love it! Blue and yellow and white, really, really nice. And I love that necklace<3 Enjoy photos, more in the gallery, so check out.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Musím s tebou souhlasit, protože Kristen tam byla vážně krásná!! Její šaty i účes se mi neskutečně líbí:)) Ani jsem nevěděla, že žlutá je její oblíbená barva. Moje taky!:) A držím palce při zkouškách!

    OdpovědětVymazat
  2. ja som vedela, že ti to nedá        tak to je fajn keď ti to tak ide a k tej skúške držím prsty
    pristane je to tam naj je ta posledná fotečka na ktorej sa smeje je super a by som nezabudla pekná retiazka tú by som brala hneď

    OdpovědětVymazat
  3. Na všechny ty rozhovory se budu muset podívat až zítra, dneska už to asi nestihnu. Těším se, co se zase dozvím :) Jinak Kristen vypadala fakt moc dobře, ty šaty se mi moc líbí, jsou hodně elegantní a mají zajímavé barevné provedení :)

    OdpovědětVymazat