pondělí 19. ledna 2015

RESULTS: 0.9 Do you know this movie?

Ok, tak trochu jsem si myslela, že tohle kolo tu zůstane trochu dýl, ale Roxy mi vytřela zrak. Za což jí smekám, protože já sama bych možná nevěděla, z jakého filmu ta animace je, kdybych jí cíleně nehledala :D Tohle kolo bylo trochu těžší v tom, že tenhle film moc lidí většinou nevidělo. Ani já ne. Je dost starý, jeden z Kristeniných prvních a mě osobně nikdy příliš nelákal. Každopádně Roxy to odhadla dobře, takže mě td může požádat, o co bude chtít :D Co to znamená: To co bude chtít? To můžeš najít trochu konkretizované tady<<
* * * * * * *
Okay, I kind of thought that this round will be here for a long time, because the movie is not that known as some others. It is really old and I actually... I've never seen it. Yeah, I will admitt it, I actully did admitt it in my Kristen Stewart tag I wrote during Christmas holidays... So yeah, Roxy got it right, she's the only one who answered and the first one who answered it right, so now you can ask me for anything. You can find what anything means right here<<

So... what is its name? Yeah... it is Cold Creek Manor.
Takže... jak, že se jmenuje? Joo... je to Cold Creek Manor.

2 komentáře:

  1. Páni Tak to bych neuhádla ani náhodou! Gratuluju Roxy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nekecej, že jsem to uhodla Tak to byl dobrej tip Šla jsem na to vyřazovací metodou, asi můžu děkovat za to, že jsem viděla většinu Kristeniných filmů Ale na tenhle se teda taky nechystám, neláká mě to, ani kvůli Kristen.  
    Hele ale jako já nemám tušení co bych chtěla, nic...a i kdybych věděla, bylo by mi blbý si o to říkat, protože to jsem zkrátka já Ale můžeš mě něčím překvapit, čímkoliv :))

    OdpovědětVymazat