sobota 10. ledna 2015

'Still Alice' - New Clip

Ahoj lidi. Jak se máte? Zrovna jsem si procházela svoje oblíbené scény ze Still Alice a zase brečím :D Ale tenhle článek by neměl být o mně a o mých přecitlivělých reakcích :D Jsem tu jen na skok, už se chystám jít to zalomit, ale než na to dojde, tak mám pro vás nově zveřejněný klip z tohoto krásného filmu. Přinesla ho s sebou Kate Bosworth do The Tonight Show s Jimmym Fallonem, kde byla hostem. Je to scéna, ve které je i Kristen a já osobně ji mám velmi ráda. Není to celá scéna, jen její část, aale to myslím nevadí. Je fakt skvělá a pokud vám nevadí se trochu spoilnout a nehat si prozradit další scénu, tak se rozhodně koukněte, překlad je v celém článku. Pokud nechcete a chcete počkat na film, tak na to nekoukejte, ale zveřejnit jse ho musela :D
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I just came through some of my favorite scenes in Still Alice and I am crying again :D But... it's not the topic of this article... me and my emotions :D I am here to publish one new clip from this movie. Kate Bosworth brought this clip with her to be shown in Jimmy Fallon's Tonight Show, where she was as a guest. It is cut in half, it's not a full scene, just part of it, but still great and I recommend you to watch it.. but if you want to wait and don't spoil yourself anymore, you should not. Kristen is also in this scene and it's really great, she seems to be so natural, so real there, it's amazing :)




Alice: Lydie, v kolik hodin je tvoje hra?
Lydia: V osm hodin.
Charlie: Lydie, jsi nervózní ze zítřejšího večera?
Lydia: Jo. Bude to fajn, až tam budu stát, ale budu vás muset všechny přehlížet.
Alice: Ještě jednou, v kolik, že to je?
Lydia: V osm.
Anna: Mami, nemusíš si to zapisovat, to je v pohodě.
Alice: Ne ne, chci si to zapsat. A kde to je?
Lydia: Saugatack Theatre.
Alice: Můžeš mi to vyhláskovat?
Lydia: Jasně. Je to -
Anna: Mami, mami, my tě nezapomeneme vzít s sebou.
Lydia: Nech jí to udělat. Je to S-A-U-G-A-T-A-C-K.
Anna: Bože.
Tom: Anno, moc nepomáháš.
Anna: Ne, ty nepomáháš, proč se má strachovat, že si nevzpomene na něco, na co ani nemusí?
Lydia: Prostě jí to nech udělat a nebude mít starost, jakej je problém? Mluvíš, jako kdyby tady ani neseděla.
Anna: To nedělám, mluvím přímo na ní, nemluvím snad?
Alice: Ano, mluvíš.

2 komentáře:

  1. Už se nemůžu dočkat až se na film podívám, ale mám spoustu restů, takže to bude chvilku trvat než na něj dojde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem prečo ale tu mi príde, že má taký viac hlboký hlas, neviem či mi už preskakuje ale nikdy mi to neprišlo až tak  ale inak sa teším tie moje táraniny si nevšímaj   

    OdpovědětVymazat