pondělí 12. ledna 2015

Gallery update 38.3: Je suis Charlie

Řekla jsem vám někdy, že ty obrázky no picture jsem ukradla? No... vlastně jsem je neukradla, jen jsem je převzala :D Používaly jsme je na společném blogu, který jsme měly s kamarádkou Siusen, který ale zkrachoval poměrně dost rychle, protože to úplně nebylo to pravé ořechové... a bylo to v době, kdy jsem začínala s tímhle blogem a ten preview jsem si vypůjčila, Sius o tom věděla, nějak to neřešila, nebo mi aspoň nikdy nic neřekla... a já si je půjčila jen jakoby... na dobu neurčitou, než udělám vlastní, tehdy jsem totiž měla photoshop jen u bratra na počítači, takže jsem se tam dostala jen málokdy... a nakonec jsem byla tak líná, že mi zůstaly až doteď :D No nic. Hned ani ne den po tom, co jsem napsala článek o tom, jak hrozně nebudu mít čas, mám pro vás další článek :D Tohle jsem ale zkrátka přidat musela. Hned potom se zas vracím k učení, ale než to udělám, tak tohle zveřejním. Lidé se mě občas ptají, proč mám tolik ráda Kristen. Má to spoustu důvodů, o kterých jsem už mnohokrát mluvila, no jedním z těch důvodů je to, že Kris stojí za věcmi a podporuje věci, které mně samotné připadají důležité a zkrátka skvělé, když je někdo podporuje. The Figaro Bistro pořádalo setkání na podporu Francie, 8. ledna 2015, kvůli útokům teroristů, kvůli kterým zemřelo 17 lidí. 12 z nich při útoku na redakci časopisu Charlie Hebdo. Celým světem se potom začaly nést nápisy "Je Suis Charlie" na vyjádření podpory a toho, že cítíme s Francií a podporujeme svobodu slova a vyjadřování. Znamená to Já jsem Charlie. No a Kristen se na tomto setkání na vyjádření podpory Francii v tom bistru objevila a nechala se i vyfotit s nápisem "Je suis Charlie" a za to jí zkrátka miluju. Fotka je vážně skvělá a musíte uznat, že to jsem si nemohla nechat pro sebe jen kvůli učení na zkoušku. Jinak teda... včera se konaly Zlaté Glóby, které pro mě osobně byly trochu zklamáním, ale musím vám říct, že Julianne Moore vyhrála Zlatý Glóbus za její roli ve filmu Still Alice a já jsem z toho naprosto nadšená! Hrozně moc jí gratuluju, je to skvělé :) Jinak mě teda docela mrzí, že nevyhrál Ben Cumberbatch, ačkoliv Eddie Redmayne si to opravdu zaslouží a moc mu to přeju :) Taky si teda myslím, že to, že vyhrál Boyhood (Chlapectví), je trochu... no nevím, vyhrálo to kvůli tomu nápadu časosběrného snímku podle mého názoru, ne kvůli samotnému příběhu... Mě osobně ten film nenadchnul a myslím si, že tam byly filmy, které by si vyhrát zasloužili víc, ale tak... já v té porotě nejsem no a Američani maj taky jinou mentalitu no... :D Ale teď už tedy k té fotce..:
* * * * * * * * *
Did I ever told you that I actually stole these no preview pictures? Well, I didn't actually steel them, we used them on another blog that was closed very soon after opening, I had it with my friends and she made these pictures... and I just started to use them here, she knew about that, she didn't care, but I actually never said so... :D So I did now. I was often planning make some new ones, but I like these, Siusen made them really well... don't actually have reason to change them... maybe just for better feeling :D Anyway, right after writing an article about how I won't have time for blog I am here with another article :D Just day after. Well, not right after, few hours after, I studied and I will study after I write it, because I told myself to finish something. But I just had to publish this. Do you know, why I love Kristen? I have plenty of reasons... and this is one of them. Because she stands for so many good stuff I agree with. Like this one. The Figaro Bistro hosted a rally to support France after terrible terrorist's attacks in Paris. It's all around the world, those words: "Je suis Charlie", I am Charlie, well.. and Kristen was there at this rally. She was there, she let took a photo of herself with this quote and I love her for this, I love her for her support and just for who she is. By the way, Julianne Moore won a Golden Globe for her role of Alice in Still Alice. Huge congratulation, I am really happy about that, it's amazing. I am kind of disappointed by the other winners, I am happy for Eddie Redmayne, because he's an amazing actor, but I wished the award will win Benedict Cumberbatch. I am so happy for Golden Globes for Birdman movie, I am so sorry that Emma Stone didn't win the supporting role. And best movie is a huuuuge disappointment for me, because I feel like Boyhood is really overrated, I think that other movies would deserve to win more. Anyway, here is the picture:

ImageBam image upload

4 komentáře:

  1. Angie, když jsem článek začala číst vůbec jsem netušila kam to celé povede. Ty moc dobře víš, jak moc tě obdivuju, tvé články a hlavně tvou neuvěřitelnou lásku ke Kristen. Je úžasné, že si tenhle článek napsala. Je fantastické, že si ho vydala. A famózní je samozřejmě Kristen! Ta fotka je skvělá a to, že se Kristen k celé akci takhle veřejně připojila mě vzalo. Jen to vypovídá o jejím charakteru! Jsem ráda, že jsem si to mohla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela mě pobavila ta historka s "no Picture" avatarem Já používám jednu a to samou ikonku už docela dlouho, jsem moc líná a hlavně kreativně nezpůsobilá si udělat novou... nějakou hezčí
    Jsem ráda, že se Kristen aspoň tímto způsobem nějak vyjádřila k tomu pařížskému útoku. Je to fakt hrozné, co se děje. Myslím, že s islámem už by se mělo začít něco dělat. Nejdřív Francie, před pár dny zase zaútočili na nějakou redakci v Německu... Myslím, že tady už končí "sranda" a mělo by se začít jednat, co nejrychleji, protože náboženští extrémisté jsou to nejhorší, co může svět potkat. Zrovna nedávnu mi taťka poslal na mail nějakou prezentaci, kde byli fotky z nějakého pochodu islámistů nebo muslimů, kteří drželi transparenty "vyhladíme Evropu" apod.. Můj názor je, že když se jim to tady nelíbí, ať sem zkrátka nelezou. Fakt už by se s tím mělo něco dělat a nezavírat před tím oči...
    Co se Zlatých globů týče tak jsem taky byla docela zklamaná. Radost mi udělala snad jen výhra Julianne, Eddieho a Amy Adams. Co se těch filmů týká, tak si taky myslím, že mohl vyhrát někdo lepší. Taky mě mrzí, že nevyhrála cenu Lorde za "Yellow FLicker Beat." No za chvíli se na celý ceremoniál půjdu podívat, tak už se docela těším na všechny ty děkovné řeči :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to som nečakala, že keď dnes tu kukne na stránku, že tu bude niečo nové      ale je podľa mňa ti to asi nedá a ukáže ta tu asi každý deň   
    je to od nej pekné že sa tam ukázala a vyjadrila tak podporu pozerala som to v telke a je to strašné ako fakt všetko v poslednom čase ide akosi do kelu
    Julianne Moore gratulujem k soške

    OdpovědětVymazat
  4. Ta "No Picture" historka je teda dobrá Já se s tím nijak nepářu, prostě vždycky tam dám tu druhou barvu pozadí nebo prostě tak nějak k tomu
    Jsem hrozně ráda, že se Kristen takhle ukázala a podpořila celou tu věc. Bože, když se to stalo a já to četla, viděla pár videí, mě bylo celej zbytek dne totálně na nic! A byla jsem tak znechucená lidmi! Opravdu nejsem fanynka jakéhokoliv náboženství, protože přesně takhle to dopadá. Nějakej magor vezme slovo boží (které si ještě nějací chytrolíni vycucali z prstu) až příliš vážně a dělá takovéhle věci. Když se nad tím člověk zamyslí, většina špatných věcí, co se v historii stala, je nějakým způsobem spjatá s náboženstvím. To mě až mrazí. Jako člověk to má asi daný, že už v něco musí věřit, ale takovýmhle způsobem, dělat strašné věci jiným lidem... Asi mluvim trochu obecně, protože teroristi to je ještě silnější kafe a tak se raději zastavuju
    A Zlaté Glóby mě trochu zklamaly..teda jsem strašně ráda za sošku pro Eddieho a Julianne...Theory jsem ještě neviděla, ale Still Alice konečně ano a Julianne byla v tom filmu prostě skvělá. S tím filmem Boyhood to mám tak napůl...jako film se mi líbil, já už od začátku čekala, že to bude něco v tomhle duchu, takže mě dá se říct nezklamal. A líbí se mi to zpracování, na takovej film čekám už od dětství, kdy jsem fakt věřila, že se tímhle způsobem filmy natáčejí...taková studená sprcha, když jsem zjistila, že ne Takže mi to tenhle vynahradil no...když ale člověk pomine to, že se natáčel 12 let, je to úplně průměrné drama, který je navíc úmorně dlouhý....ale tak dalo se čekat, že to bude jeden z těch přeceňovaných filmů tady v té season. A Birdmana jsem taky ještě neviděla, ale teda nevydržela jsem a stáhla si ho, protože na torrentech už je v dobré kvalitě A pustila jsem si prvnich 20 minut (celou dobu jsem měla pusu dokořán ) a teď jen váhám, jestli to dokoukat nebo počkat na kino...ale asi počkám na kino, chci si to vychutnat na velké obrazovce (kde ty Emminy oči budou ještě 10x tak velký )

    OdpovědětVymazat