úterý 13. ledna 2015

Interview for The 'HuffPost Live' with Kristen and Julianne Moore

Ok. Už se nejsem schopná učit. Asi to prostě risknu a nechám to na zítra a na čtvrteční ráno. Už mám 15 kreditů, s tím, že zítra ještě získám další 3, protože si věřím, že nebudu mít problém udělat zápočet ze základů českého znakového jazyka, protože mě to baví a tak... Každopádně mi ještě zbývá 18, zítra už jen 15, takže budu za polovinou, což je pozitivní. Negativní je, že to nejhorší mě teprve čeká. A to právě ve čtvrtek, pak v pondělí a pak zase ve čtvrtek. A potom další středu. Na to budu mít teda alespoň týden, takže to snad nebude tak hrozné. Pořád ještě bojuju sama se sebou, jestli se nemám odhlásit z té čtvrteční zkoušky a dát si ji až na únor, ale zase už to chci mít za sebou a holt to teda alespoň zkusím. Jenže je to ústní zkouška a vážně se toho hodně bojím. Tak uvidíme, uvidíme jak to dopadne. Snad dobře. Ale mám strach, celkem logicky. Ústní zkoušky jsou pro mě vždycky nejhorší. Každopádně jsem nějaká vyšťavená dneska... a vystreslá. No nic, koukala jsem se online na ten rozhovor s HuffPost live, o kterém jsem vám psala před pár dny. A hned potom byl ještě jeden ve stejném studiu, nejspíš, když to stihly za 5 minut, pro AOL BUILD, ale o tom až později. Já o tom ale vůbec netušila, až díky Ajjince se mi to podařilo spustit :D No nic. Každopádně ten rozhovor pro HuffPost. Mrzelo mě, že nebyl trochu delší.. ale co mi přišlo hrozně cute bylo, když ještě nezačalo vysílání, ale byly tam záběry na ty přípravy :D Pětkrát prostě přišli upravit mikrofon, dopudrovat a dočesat Julianne, přišlo mi to takové až trošku absurdní, jak jí rovnali pěšinku, ale to je holt součást tohohle bussinesu. O čemž mimochodem mluví i Kristen v tom rozhovoru, kdy se jí zeptá ta reportérka na to, že slyšela, že se chystá na pauzu od herectví a ona to uvedla na pravou míru, že se akorát někde zmínila, že si teď chvíli oddechne a hned z toho udělali aféru, že odchází z Hollywoodu, stejně jako hned psali, že z ní bude umělkyně, když se zmínila, že maluje v garáži :D Zároveň ale dodává, že to chápe, že je to prostě svym způsobem taky zábavní průmysl a že si myslí, že lidi to ví a ten odstup mají. Je jasné, že hlavním člověkem, který v tom rozhovoru mluví, je Julianne, protože zrovna vyhrála Zlatý Glóbus a je hlavní hvězda filmu, ale i Kris má spoustu hezkých momentů. Hrozně moc se mi líbí, jak mluví o Julianne, říká tam, že Julianne je prostě perfektní a ono je to vždycky takové roztomilé, jak si dávají vzájemně najevo, že se mají vážně rády. Julianne pak vypráví o tom, že se znali už hrozně dlouho a jak bylo skvělé, že spolu mohly teď točit ten film, mluví tam o tom, že pro Kris nebylo tak těžké tak nějak zahrát ten vztah matky a dcery, protože si s Julianne opravdu sedly... a abych pravdu řekla, tak se mi trochu motají ty dva rozhovory, ale nemám čas se na ně podívat znovu teď, takže až si trochu najdu, tak vám přidám i nějaké další úryvky z toho rozhovoru. Každopádně je vážně moc hezký. Jen dvě poznámky na závěr. 1. Kdyby Kris neměla ruce, tak je vážně v loji :D Ona je prostě nemůže nechat v klidu :D 2. Vypadala naprosto překrásně, ale o tom outfitu se ještě zmíním u fotek, mám k němu hodně co říct, a zjistíte i proč :D Moje nadšení je neskutečné :D
* * * * * * * * *
Okay. I am not able to study today anymore. I will risk it and leave it for tomorrow and for Thor'sday morning. I have already 15 credits, that's great... another 18 to go, but it's still great. I passed that exam I thought I had no chance to pass last week, I just found out, so I am really happy about that. It's great. I am afraid of the one in Thursday, because that's oral exam and I am usually more scared of oral exams... I think I will throw up. Anyway, I watched that interview I talked about few days ago, online... and it was already published on Dailymotion, so I have it for you. It's an interview that was like three and half hours ago with HuffPost Live and I totally loved it. I was kind of sorry that it was so short but there was another live interview right after that and I will write about it later. Right now about this one. Well, Julianne Moore was the one who speaked the most, because she's the main star, she just won a Golden Globe and you know... but Kristen has some really great moments there. I will talk about her outfit later with photos, I just have to say that she looked really, really gorgeous. There is another event today, the press conference, which is actually RIGHT NOW and I can't wait to see photos and videos from there. And Hunter is not there :'( He should be...:( But enjoy this video, about the conference later.

0 komentářů:

Okomentovat