čtvrtek 15. ledna 2015

Gallery update 38.6: On The Today Show

Bože, udělala jsem to! Udělala jsem fonetiku! Bylo to strašný, já byla strašný, ale mám to! Za tři... ale mám to. Fakt je mi to u prdele, že mám trojku, vážně jo, já jsem hlavně šťastná, že jsem to dala :D A mám volný den! Teda vlastně půl dne. Děkuju Dagdovi nebo já nevím komu :D To je taková úleva! Mám další ústní zkoušku v pondělí, ale dneska už se učit fakt nebudu, potřebuju si dát pauzu. Zítra možná půjdu na Love, Rosie, už se na to těším. Ale těžko říct, možná na to dojde až příští tejden, uvidíme. Miluju Lily Collins, je vážně skvělá. Jeden čas jsem dokonce uvažovala mít blog i o ní. Nakonec jsem to ale zavrhla, protože dva blogy o tak vytížených herečkách bych fakt nezvládla, stačí mi tenhle a sem tam bokovka s tim o Sophie :D Zítra bude mimochodem vysílanej oficiální trailer na 5. sérii Game of Thrones, tak jsem hooodně zvědavá. Doufám, že to zveřejní i online a ne jenom v tom IMAXU. Ale to odbočuju. Taky zbožňuju Sama Claflina, ale to je asi každým jasný :D No nic, protože mám ČAS, mám pro vás dneska pár článků. Ještě nevím, kolik jich stihnu, protože se rozkecávám a koukám při tom na telku :D Ale mám jich asi 5 předpřipravených, tak uvidíme. Kristen měla tenhle tejden vážně hodně náročný týden. Což se dalo čekat :D Když já nemám čas, tak Kristen lítá všude možně, klasika :D Dneska byla v The Today Show a jsou z toho i nějaké fotky. A ty fotky mám pro vás právě teď. Video už je taky na světě, i když ne zrovna v extra kvalitě, ale je to moc hezký rozhovor a zveřejním ho hned po tomhle článku. Trochu se v něm chci ještě pošťourat. Každopádně Kristen to neskutečně slušelo, vypadala naprosto skvěle :) zase ten její styl, miluju ho. Tedy, takhle, její styl do talk show a na rozhovory, košile, kalhoty, moc pěkně sladěné, fakt se mi to líbilo :) a docela by mě zajímal příběh, který je za tím visacím zámkem, který teď všude nosí :D No, každopádně... Julianne Moore byla podle očekávání nominována na Oscara za nejlepší ženský herecký výkon, takže jí neskutečně moc gratuluju, rozhodně si to zaslouží :) Trochu mě mrzí, že to Kris letos nevyšlo, měla vážně hodně silný rok plný hodně silných hereckých výkonů, ale tak nějak jsem to i trochu očekávala, že pro Akademii to nebude dost, i proto, že letos bylo vážně hodně velkých filmů, které si zaslouží pozornost a které byli nominovány. Ale Kris má před sebou obrovskou kariéru a všichni víme, že jednou to vyjde, jsem si jistá :) Zatím si užijte fotky, já se jdu šťourat v rozhovoru :D
* * * * * * * * *
God, I made it. I made phonetics! It was terrible, I was terrible, but I have it... 3, but I have it, I don't really care about the grade, I am so glad I made it. And I have a FREE DAY! Oh my dear Dagda, that's so relief. I have another oral exam on Monday, but I won't learn today. I won't study, today I have a break. Yesterday I'll go to Love, Rosie, maybe. With Lily Collins and Sam Claflin. I really like Lily Collins, she's great and I LOVE Sam Claflin, obviously... :D I actually considered blog about Lily few months ago, maybe it's more than a year, I am not sure. That time I've seen The Mortal Instruments. But you know... my ultimate love is Kristen, so I decided not to have another blog, it would be too much. Anyway, I have for you today some articles, because I have TIME for them. Actually... three or four of them, maybe even five, but I am not sure if I will publish everything. Kristen had a really busy week, really busy one, and she was today on The Today Show. It's already on the internet, not really good quality, but it's on youtube and I will publish it right after this article. Kristen looked really cute, I love that outfit so much, just so cool, it's so Kristen... well, it's so Kristen's style for TV talk-shows :D And I love that. I would like to hear more about that necklace she wears now everywhere. 11 photos in the gallery, I love especially the fourth one here in update (the last in the gallery) with Wrangler (that's the dog). So CUTE! By the way, Julianne Moore was nominated for an Academy Award for a Best Actress for Still Alice. Congratulation! I am kind of dissapointed that it didn't work out for Kristen this year, because this was a really strong year for her, but she was amazing in all those three movies that came out last year and I am really, really proud of her. she has so much time to reach an Oscar nomination and we all know that it's going to happen one day. Enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Kristen vypadala fakt skvěle! Moc se mi líbí celý její outfit - nejvíc asi ta její košile, a ty bíle nalakované nehty Úplně jsem se zamilovala do té fotky s tím štěňátkem ♥
    Na rozhovor už se moc těším. Jsem ráda, že je teď Kristen zase hodně vidět. Co se týká nominací na Oscara, tak já jsem docela spokojená a zvědavá, kdo co vyhraje. Moc bych přála výhru Julianne Moore nebo Rosamund Pike a jestli letos Eddie Redmayne nedostane Oscara tak jedu do LA nakopat té porotě, co to všechno řídí, zadek. Já letos očekávám skvělou show - jsem hodně zvědavá, jak se Neil své role "hostitele" ujme. A když to vyjde, tak bych se i mohla dívat živě, protože máme zrovna ode pondělí 23.2. prázdniny

    OdpovědětVymazat