pondělí 10. září 2012

Z té moderní techniky nám všem jednou hrábne. Aneb druhé pondělí a Angie. už zvládla zaspat.

První pokus.
Děkuji moc Katie*, že mi poslala ten tutoriál:)
Zjistila jsem, že nebyla chyba v tom přehrávači, ale v tom videu, co jsem stáhla:D Snow White mi běžela naprosto v pohodě a mám asi milion screenů. No, z těch jsem zatím vyrobila akorát tohle, a páč jsem líná se připojovat na virtuál, abych k tomu udělala nějaký efekty v PSku nebo přidala text, tak je to jen a jen tohle:D Ale stejně to beru jako osobní úspěch. Konečně na mě nebudou na tumblr řvát, že kopíruju cizí věci - ačkoliv sem všude ty debilní zdroje měla. Trochu mě to otrávilo no. Jen furt nevim, jak udělat, aby nebyla tak děsně velká. Na tumblr. vám fungujou jen když jsou do 1 MB... tahle má asi 7. Nevím, co s tím:D No uvidíme, nějak na to třeba přijdu, nejsem žádný vemeno, jsem přece machr:D

Jinak k tomu nadpisu.
Dneska jsem se oficiálně fakt hodně nasrala na Johnnyho.
To je můj mobil:D Začla jsem mu tak ale říkat až nedávno:D
Normálně mi nezazvonil budík.
Měl zvonit v 6:15. Dopřávám si radši pár minut navíc spánku, než abych se patlala s make-upem:D Každopádně měl zvonit a nezvonil. Vzbudila jsem se sama v 7:26 s pocitem, že jsem nějaká vyspalá, kolik může bejt hodin, že to ještě nezvonilo. A ono 7:26? Než mi došlo, že tady něco nehraje, bylo 7:28 a v 7:38 už jsem byla v autobuse. Považuju to za svůj osobní rekord:D nicméně, když se vám místo budíku na displayi objeví: "omlouváme se, ale aplikace se nezdařila" bez jakéhokoliv zvukového upozornění... to se pak člověku blbě vstává v 6:15. Mám štěstí, že nejsem jak brácha. Kdybych byla, tak spim do oběda. To už bych do tý školy ani nemusela chodit. Ještě my začínáme už v 7:45 a ne až v 8:00, jako NORMÁLNÍ lidi, takže 7:45 trčim v zácpě, mlátim hlavou o tyč a modlim se, aby byla profesorka na biologickej seminář milosrdná.
No, doletěla jsem do školy jen asi s 10-minutovym spožděnim a ona si docházku ještě nepsala, takže milosrdná byla, ale málem jsem vypustila duši:D Celý prázdniny si válim šunky a najednou takovejhle tělák? Ne, díky. Dneska si nařídim snad tři. Aspoň jeden by se nemusel podělat a mohl zazvonit:D

Ale zítra jdu na pozdějc, nemám ráno seminář.
Takže mě s trochou štěstí místo budíku vzbudí pes.
No uvidíme. Mějte se famfárově.
Angie.

And by the way. Tohle je ta maringotka... stála tam, co si pamatuju... je pryč... ne, že bych se divila, byl tam děsnej bordel, ale přeci jen. Mám jí tak nějak s tímhle místem spojenou. Asi mi bude chvíli trvat, než si zvyknu, že tam neni... ještě si vzpomínám na dobu, kdy byla v lepším stavu...:

2 komentáře:

  1. - páááni tak to jsi šikula! ta animka se mi moc líbí :) (hele a kde na to bereš ty videa? já jsem nikde nic kvalitního se Sněhurkou ještě neviděla...)
    - jinak nějaké ty efekty uděláš v photoscapu v "hromadné úpravě fotek." princip je stejný,jako když děláš animaci. prostě tam přesuneš ty fotky a vpravo máš další sloupeček ten máš nastavený na záložku "domů" a tam si navolíš velikosti těch screen captures,což docela dost ovlivňuje tu celkovou velikost animace :) pak máš záložku "fitr," kde si uděláš různé ty efekty a nakonec "přidat objekt" - ta je tam proto,když si chceš udělat k té animaci nějaký text (viz moje animace z BD,co máš v menu ;)) - ale to už je potřeba mít nachystané z nějakého grafického programu...
    - co máš z toho! já si taky dávám budík v mobilu a kolikrát mi taky nezvonil ale nikdy jsem teda nezaspala tak,že bych přišla do školy pozdě...vůbec vám teda nezávidím,že začínáte v 7:45...a končíte alespoň dřív,když už to máte tak posunutý?

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že jsi to stihla za 10 minut... wow

    OdpovědětVymazat