sobota 15. září 2012

Rumors: Possible new role for Kristen.

Ahoj lidi. Jak se máte? Já fajne, ale jsem hrozně utahaná. Vstávala jsem v šest, protože jsem šla na takovou jednorázovou brigádu, která začínala v osm někde na Strahově, takže přes celou Prahu, fakt super:D No, ale vlastně to bylo super, protože jsme toho moc nedělali a stejně jsme za to dostali peníze:D Dotáhla mě tam kámoška a já jsem jí za to moc vděčná, peníze se hodí. Náplň naší práce nebyla příliš komplikovaná. Já jsem tam vlastně celý den chodila s foťákem a fotila... protože tam přišla organizátorka s Nikonem a zeptala se, kdo bude fotit, že by někoho potřebovala... no tak samo, že já... málem mi to vzala jiná brigádnice, ale zvítězila jsem:D Jako bavilo mě to, ale po nějaký chvíli už nebylo moc co fotit, protože to byl sportovní den pro zaměstnance Českého rozhlasu a hráli tam furt jen fotbal a volejbal, takže to byla trochu nuda a fakt jsem ocenila, když tam pak přišli na Zumbu, Tchai-chi a dva instruktoři na lekci sebeobrany:D To byla fakt sranda. Já si to teda nezkoušela, nějak mi zas začlo kravnout koleno, ale něco jsem okoukala, takže bacha na mě:D Z toho mám těch fotek asi nejvíc, to bylo fakt super:D teď trochu lituju, že jsem tam přece jen nešla:D ale když na mně pak kámoška zkoušela jeden ten chvat, tak mi málem zlomila zápěstí:D teda nezlomila, ale fakt to bolelo, bylo to to, co mi málem zlomila ta holka na koncertě RHCP, asi s nim fakt něco mám:D No, ty fotky asi nikdo neuvidí, páč to byla uzavřená akce, ale možná si je šoupnou na facebook, nevím...:D No nic, kvůli tomu nepíšu.

Píšu kvůli tomu, že se objevily jakési zvěsti ohledně Kristen, a vzhledem k tomu, že jsou to drby z oblasti filmu a ne z oblasti jejích vztahů, rozhodla jsem se o tom napsat. Našla jsem totiž informaci, že se objevila nová možná role pro Kristen. Údajně jí byla nabídnuta role v novém filmu Adriana Lynea - Back Roads. Je to thriller natočený opět podle knižní předlohy, ale tentokrát novější než On the Road od Jacka Kerouaca. Příběh má být o mladíkovi, který se musí postarat o své tři sestry po té, co je jejich matka obviněna ze zastřelení jejich otce, který tedy taky nebyl žádný andílek. A vlastně ani nevím pořádně, o čem to má být, ale prý nějaké vraždy tam pak a tak:D Každopádně už je údajně obsazena Chloe Moretz do role jedné ze sester. Jakou roli by měla hrát Kristen není známo, ale mohl by jít buď o další ze sester, nebo o ženu, do které se zamiluje hlavní hrdina, Callie. Ale nic není jisté... stejně jako není jisté, že v tom filmu vůbec bude hrát, tak vůbec není jisté, koho bude hrát a jestli se nakonec ten film vůbec natočí :D Takže uvidíme, uvidíme, každopádně by to bylo super, ale není to nic potvrzenýho no:D
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you today? I'm fine, but really tired. I woke up at 6 a.m., because I worked at one event today since 8 a.m. Nothing special, it wasn't hard job. I was actually taking photos all the time. But I didn't even know I'll do it, I didn't even have my photo camera, the organizator just came to us and asked, who wants to take some photos. So I said I want to, of course. For a while it looked like someone else will steal me this job, but I won! :D And it was great:) Well, actually, after some time it started to be boring a little, because it was sport day of Český rozhlas, for employees and they played just football and volleyball... so I really appreciated when zumba, tchai-chi and a lesson of self-defense started, because it was fun :D Anyway, probably no one from public will see those photos, but if they will like it, they could want me to take some photos next time:D Well, probably not, but I don't care, because I enjoyed it.

Anyway, that's not the reason I'm writing right now. The real reason is one new rumor about Kristen. And because it's not about her relationship with Robert, I will write about that. It's about new possible role for her. There is a rumor that one role in the movie 'Back Roads' - directed by Adrian Lyne was offered to her. The thriller, where's staring Chloe Moretz, is based on one of the New York Time Best Sellers. It's about a young man, who is forced to take care for his three sisters, after their mother is convinced of killing their father. Family secrets and unspoken truths threaten to consume him.

No one tells, what role should Kristen have, or should be offered to play, but Chloe Moretz is said to be one of main character's sister. So, nothing is sure, but there is a possibility, that Kristen could be another one, or a woman character called Callie. But like I said. It's not sure that she will even play there, so we will se, what's going to happen. But, another information, I've read somewhere, that the crew from the 'Cali' movie will wait with the filming as long as will Kristen Stewart need. So that's great, if it's true:D

2 komentáře:

  1. já osobně nevím,co si o tom myslet...mně ososbně synopse filmu moc nezaujala,takže by mi ani nevadilo,kdyby si zde Kristen nezahrála (to bych byla radši za Cali ).ale osobně si myslím,že v tomhle filmu Kristen účinkovat nebude...

    OdpovědětVymazat