sobota 8. září 2012

The Twilight Saga: Breaking Dawn, part 2 - full theatrical trailer

Ahoj všichni. Dneska mi ta ájina nějak nejde, tak se na to vypeču:D Vůbec nevím, co budu dělat za referát na děják a strašně mě to štve, páč nechci dělat žádnej, ale musim. Nějaká událost z 2. světový války. No a pak ta blbá seminárka. To je v pytli. No nic, už vím aspoň nějaký možnosti na ten referát, tak uvidím... No... mám pro vás něco, z čeho jsem naprosto nadšená. Konečně celý a jedinečný trailer na poslední film ze série Twilight sága - Breaking Dawn, druhou část. Fakt to žeru, je skvělej, mám z toho fakt radost, hrozně se mi líbí a zas mě to nahodilo do toho nadšenýho módu, jako pokaždý, kdy se blíží nějakej z dílu Twilight:D Bella je perfektní, jako upírka a Lee Pace je naprosto perfektní na roli Garretta:D No nepůjdu na to jen kvůli němu, ale rozhodně na tom má svůj podíl i on:D protože já ho fakt žeru:D No koukněte na trailer, má něco přes dvě minuty a je fakt skvělej:) Klikněte na fotku.
* * * * * * * *
Hello everybody. I'm so excited! I didn't find it yet on YouTube, but I have for you full official theatrical trailer to The Twilight saga: Breaking Dawn, part two! And I love it. Totally. It's amazing, so exciting, I truly love that. I love Lee Pace there, I really love him there, he's the best Garrett they could chose. Well, click at the picture and you can watch it at Yahoo!. Watch it, really, it's amazing, I really really like it. It will be so cool! I've seen it for a three times and I'm even more nosy and excited about the movie. Bella is perfect as a vampire.

2 komentáře:

  1. tak já jediné,co bych k tomu trailer asi řekla je,že ho NAPORSTO A TOTÁLNĚ MILUJU ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Trailer už jsem taky viděla a je skvělý, na 2. část je ohodně víc těším než jsem se těšila na tu 1.

    OdpovědětVymazat