pondělí 24. září 2012

Before I die, I would like to... no.2

Ahoj lidi. Rozhodla jsem se zveřejnit další článek se seznamem věcí, které chci udělat před tím, než zemřu... někdy mám docela zajímavý přání, ale taková jsem holt já...:D A miluju perfectbucketlist.com za to, že tam i takováhle prdlá přání jsou... no tam jsou totiž převážně prdlá přání:D Třeba jako to druhý, co mám teď tady... :D
*
Hi guys. I decided to publish another article with my Before I die list. Sometimes, I have quite crazy wishes... :D Like the second one. But I love perfectbucketlist.tumblr.com that wishes like these are there too.. :D So... another six. Hope you like them. That's just me... :D

Zbožňuju Johnnyho Deppa! Opravdu ho miluju, miluju ho, je dokonalej, skvělej, úžasnej. Pro mě je to naprosto nejlepší herec na světě, prostě nejoblíbenější, totálně ho žeru snad v každý roli :D Chtěla bych ho aspoň jednou za život potkat. Kdybych ho potkala... tak už můžu v klidu umřít... :D
J'adore Johnny Depp! I truly love him, he's adorable. I love him! He's the best actor in the world. For me. Definitely. I want to meet him so much. If it would happen, I could die in piece.


Jo vážně. Musim aspoň jednou v životě nastoupit do taxíku a zařvat: Sledujte to auto! :D Jednou to udělám:D Těším se na to:D Slíbila jsem to sama sobě, bude to boží :D
Oh really. I would love to do this. I need to do this once! I will, I promised to myself that I will:D

No. Jednou. Doufám, že se to někdy stane.
Well. One day. I hope it's gonna happen.
To by mohla bejt sranda :D
That could be fun... :D

Myslím, že tohle by chtěl asi každej. Možná ne, aby jí našel on sám, ale aby byla nalezena. Nenajdu jí, já ne... ale doufám, že někdo jiný to jednou dokáže.
I'm not going to be this person, probably... but I hope that someone will find a cure for cancer one day.

Jo, to bych fakt chtěla. Jsem Pottermaniak:D Když jsme byli ve Skotsku, tak jsme jeli z Whitby na to nádraží, kde se Harry Potter natáčel... no nebyly odtamtud ty Bradavice vidět no... :D
Yes. I would love to! :D I'm Potterhead!

Well, it's enough for now. Another six next time... :D

3 komentáře:

  1. - Johnnyho mám taky moc ráda :) Poslední film, který jsem s ním viděla v hlavní roli byly Temné stíny a tam vypadal naprosto úžasně! Chtěla bych vědět, jak je možné, že ve všech svých filmech vypadá tak sexy... ♥
    - Tak tohle bych chtěla taky jednou říct
    - V tomhle mi mluvíš z duše :)
    - Jooo to by musela být paráda! Ale já bych neměla odvahu skákat z velké výšky. Spíše kdyby to byl takový menší nebo střední vodopádek :)
    - Jo souhlasím! Najít lék proti rakovině by bylo úžasné. Nejhorší je, že to není nemoc, kterou bys od někoho mohla chytit, jako třeba rýmu, ale je to nemoc, do které tě dostanou vlastní buňky... Ale tak snad se při dnešní době nějaký lék nalezne... :)

    OdpovědětVymazat