neděle 2. září 2012

2012 - On the Road: New US trailer

Bože, už i v tý angličtině píšu romány, to je fakt děs:D Vždycky vyplodím něco takovýho a pak už se mi to nechce psát znova česky, protože se mi třeba mezitím zlepší nálada:D Je to se mnou těžký... no... pořád mě nepustilo to univerzitní šílenství, ale už to není tak hrozný. Vždycky jsem chtěla dělat něco, co by mě bavilo a zároveň něco, čím bych mohla pomáhat lidem. Jaká práce může pomáhat lidem? Jaké různé práce spíš než jen jedna jediná, pár mě jich napadá, ale přijde mi, že málo. No, už to nechci řešit. Je poslední den prázdnin, chci si ho užít. Vloni mi trvalo půl roku, než jsem se dokázala nahodit na pořádnej školní režim, letos to musím zvládnout trochu rychlejc. Poslední den prázdnin bych měla dělat něco speciálního. Jenomže jsem unavená a líná a venku neni zrovna dvakrát nejlepší počasí. Což znamená, že budu sedět doma, psát články, kouknu se na fotky z Vídně, možná vám sem dám nějaký fotky z mejch prázdnin a tak... Každný letní prázdniny jsou něčím jiný. Prázdniny 2010 byly jiný tím, že nás máma málem vyhodila do povětší, já jsem furt spala a v Nizozemsku jsme se s lodí zasekli pod mostem:D Když si to tak vezmu, byly to super prázdniny:D Prázdniny 2011 byly zvláštní tím, že jsme nebyli nikde v cizině, protože jsme toho nacestovali až moc v průběhu roku. Byly zvláštní tím, že jsem byla poprvé na filmovém festivalu v Karlových Varech. Letošní léto je zvláštní asi tím... že jsem měla tolik plánů, že jsem se ani pořádně nestihla nudit. Tím, že jsem byla dva týdny ve Španělsku bez rodičů... tím, že jsem dělala řidičák. Přesto mohlo být lepší, ale i horší. Když si to tak zpětně přebírám, i ve Španělsku nebylo všechno takový, jaký jsem si vysnila. Nešly jsme se ve tři ráno nahý koupat do moře, do Barcelony jsme nejely na vlastní pěst... no to první jsem ani nečekala, že se stane:D Ale spíš to bylo takový, že si to člověk představoval jako Hurvínek válku:D což nemění nic na tom, že to bylo skvělý:) Měla jsem to prostě dost nabitý. S rodičema možná pojedem do Londýna... teda spíš ne, bylo to v plánu, v plánu, kterej se nejspíš neuskuteční, protože musíme stavět novou střechu na chalupě a to nebude zadarmo. Holt... možná příště. Vlastně jsme měli původně úplně jinej plán. Jet na Vánoce na Novej Zéland, což by bylo sice drahý, ale je to něco, po čem jako rodina sníme už dost dlouho, takže bysme se nějak zařídili. Jenže s tou střechou a tátovejma zádama... holt... možná příště. A možná taky nikdy. Jediný, co poslední dobou slyším, možná příště... a tak mě taky možná až příště vezmou na nějakou univerzitu. Jenže rodiče by to asi nepřešli tak v klidu jako já to, že nepojedu do svého milovaného vysnívaného Londýna. Nicméně... mám pro vás nejnovější trailer na On the Road, což je film o beatnické generaci... ve které šlo prakticky o chlast, sex, drogy a o to, že nevěděli, co pořádnýho se svym životem udělat, tak dělali kraviny... :D což je přesně film pro moje momentální rozpoložení:D No ten trailer se mi líbí, Kris je tam celkem dost, tak se mrkněte... ten film bych celkem ráda viděla.
* * * * * * * *
I always wanted to do something, what can help people. What job can help people? Please, I need an advice.
Well, I decided to not think about this today. It's the last day of summer holidays. I have to enjoy it, not to think about crap. Last day of summer holidays. I should do something special. But I'm tired and lazy and the weather is not very good, so I'm home and I will be home whole day and write articles here and check photos from Vienna and maybe I'll finally show you some photos from my summer holidays. Like every single year, there was something special about my summer holidays. This year it was probably the fact, that I had so much things to do that I didn't have any time for being bored. Then it was Spain. Without parents. And then probably my driving exams. I was pretty busy, but still, it could be better... and it could be longer. I may go to London on October. But probably I won't. We have to build new roof at our cottage and it's going to be expensive. That means that we won't have money for our London trip we planned for a long time. Well, maybe another time. We actually had a different plan for this year. Go to New Zeland for a Christmas. That would be much more expensive than 4 years in London... and with that roof and my fathers health problems with back... well, maybe another time. All what I heart about this topic home... maybe another time. And maybe never. Anyway, I have for you newest trailer to On the Road movie, which is movie about the beat generation. So about sex, drugs, alcohol and no knowledge about what they should do with their lifes. So... this is a movie especially for me with this silly mood:D That trailer is great, I love it and I deffinitely want to see this movie.

0 komentářů:

Okomentovat