neděle 9. září 2012

Gallery update 6.8: 'On the Road' TIFF Portraits

Můj táta by mě asi zabil za toho "postaršího pána" o kterém jsem mluvila, že nevím, kdo je, v článku s fotkama z premiéry On the Road... Očivině zase tak starej neni. Teda... z pohledu mého jako jo, ale nevypadá tak hrozně, jak mi přišel na tý jedný fotce z premiéry:D Moh by bejt klidně mladší jak táta. No není, to jsem si našla... a ačkoliv můj táta neni šedivej, narozdíl od tohohle týpka, tak jako nevypadá o tolik starší jak táta:D Jo, už vim, kdo to je, díky Katie... no ne, že bych to nezvládla najít, ale ona odpověděla na mé postěžování si dřív, než jsem stihla přestat bejt líná:D Asi by mi to došlo, až bych viděla ty fotky, které pro vás dneska mám:D Je to režisér film On the Road - Walter Salles. No... mám pro vás teda 11 portrétů z TIFF. No z Torontského mezinárodního filmového festivalu 2012, pro ty, kteří by byli ještě informací o TIFF nepolíbeni. Byly foceny při příležitosti propagace filmu On the Road. Kris je tam tedy spolu s Walterem Sallesem a ještě s Garrettem Hedlundem, no ty fotky se mi líbí, Kris to tam sekne, Garrettovi taky, tomu snad všude:D a líbí se mí, co má KStew na sobě:) Tak snad se líbí i vám...:
* * * * * * * *
My dad would kill me for that 'i don't know whot's that older guy with Kristen at premiere'... He doesn't look 'older' here. He's maybe younger than my father:D Okay, I found it, he's not, but he doesn't seem so old here..:D Anyway, I know, who it is now, thanks to Katie... and it wouldn't be probably as hard to find it. It's director of On the Road movie - Walter Salles. Well, I have for you 11 portraits from Toronto International Film Festival. These portraits are taken for On the Road promotion. With Kristen, Garrett and Walter Salles, of course. I like them, Kristen looks there very beautiful:) So enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. já myslím,že to tam seklo naprosto všem (ale Kristen maximálně ♥) :))

    OdpovědětVymazat