neděle 16. září 2012

Layout no. 4

imagebam.com
Since: 3rd August 2012
Till: 16th September 2012

No, tak jsem se teda dokopala k tomu, že jsem udělala nový design, protože tenhleten už mě nějak nebavil. Ne, že by se mi nelíbil, líbil, ale ne tolik, aby tu strašil půl roku :D Ale tak zase byl takový jiný. Ten nový je laděný do takové no... světle zelené nebo nevim, co je to za barvu :D nějak to tak vyšlo, ale jsem ráda, že narozdíl od 4. designu (náhled nad textem) je světlej. Já mám totiž fakt problém dělat světlý designy, zkrátka to neumím:D ale tenhle myslím, že je pěknej, líbí se mi totiž hrozně moc ta ústřední fotka. Ta sovička u podpisu, to je takovej můj symbol, byla na všech layoutech tohohle blogu, když nepočítám ten minulý. Vím, že mnohdy se tam nehodí, ale je to součást podpisu :D Ä zase, samozřejmě, je tam i trochu té... no... úplně červená to neni, ale načervenalá... protože jsem cákloš a miluju tu barvu :D Já nebejvam moc často spokojená se svou prací, ale ten nový se mi celkem líbí, tak doufám, že vám taky:D
* * *
Hi dears. I decided to make a new design, because I was bored and I didn't like this one so much, I liked it, but I think that it was there long enough. It's not as good for being here for a half a year. The new one is light, and I'm glad it's light, because the two previous were dark. I like dark colors more, but I just wanted to do something different. I think, the new one is good, I like it. And that is not happening very often that I like my work :D this one is good, in my opinion. Well, the small owel there is something like my mark. I love it and I put it almost on every layout here. It's part of my signature.
Well, I hope you liked layout no. 4 and I hope you'll like the new one.

2 komentáře:

  1. Ahojky,moc ráda spřátelím :)Jinak páni, nemám slov , tenhle layout je perfektní . Mám moc ráda zelenou ,takže další plus,ale i ten předchozí byl skvělý,ale já jsem přeci jenom na ty světlejší layouty :)

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle nový layout se ti moc povedl :) mně se ta sobička u podpisu hrozně moc líbí :) a obdivuju tě,jak skvěle dokážeš pracovat s fotkami! já bych něco takového nezvládla

    OdpovědětVymazat