neděle 16. září 2012

Animations 0.1 - Snow White and the Huntsman; ravens

(You're enough to save me - nebo tak něco řiká:D)

Ahoj lidi. Jak se máte? Trochu jsem se dneska nudila. Měla bych dělat něco důležitýho, něco hodnotnýho, ale je víkend... a já nemám náladu na to dělat něco důležitýho nebo hodnotnýho. Vím, že jsem v maturitním ročníku, ale to nic nemění. Jsem pořád ten samý člověk. Člověk, který je radši někde venku nebo u počítače nebo si čte, než abych se učila nebo dělala nějaký referáty. Vím, že bych měla, a že spousta lidí tohle nechápe, ale nemůžu si pomoct. Neděle je neděle... a v neděli se - už podle názvu - nedělá. Ještě si můžu dovolit to dodržovat. Včera jsem pracovala, byla jsem na brigádě, dneska nechci dělat nic "důležitýho". Brácha měl oslavu narozenin. Včera jsem mu pekla dort. Miluju to. Musím se naučit nějaké další, dělat ty dva furt dokola je na nic, chci umět víc!:D A musím se pochválit, koupila jsem bráchovi naprosto geniální dárek. Koupila jsem mu triko s nápisem: I'm not insane. My mother had me tested! :D Kdo nezná Teorii Velkého třesku asi úplně nepochopí, ale zkrátka: Nejsem šílený, moje matka mě nechala testovat:D A když jsem to bráchovi dala, tak jeho první reakce? Propukl v ohlušující smích, což je přesně to, co jsem chtěla:D Jsem na sebe hrdá:D No, ale teď k tomu, že jsem se nudila.. udělala jsem nějaké animace. Ze Snow White and the Huntsman. Konkrétně z jedný scény, z té po té, co Snow sní to otrávené jablko. Tak doufám, že se budou líbit. Ta verze Snow White, co mám staženou, není úplně perfektní, takže ani ty animace nejsou perfektní no:D
* * * * * * *
Hi guys. How are you? I was bored a little today. I should do something more important, but it's weekend, I don't have mood for anything important. I know, I am in the last high school year, but I'm still the same person. The person who's rather out or in front of the computer or with good book than studying or doing presentations. I know, many people don't understand, but I can't help myself. Sunday is Sunday. I worked yesterday, today I have to do anything what is not "important". Anyway, I was bored and nothing to publish, so I made some new animations. They are from Snow White and the Huntsman. From one scene, in the forest, with the poisoned apple.. actually after she bit into the poisoned apple. I love this scene. So I hope you'll like all these animations. Please, you can use them, but only with my source, thank you.

Další v celém článku.









1 komentář:

  1. - i tak jsi ale šikovná,že jsi zvládla sama upéct vůbec nějaký dort! já jsem ráda,když si dokážu usmažit maso na pánvičce
    - ten nápis na triku patří k Leonardovi ne? já osobně bych brala tričko s nápisem "Bazinga"
    - ty animačky se ti moc povedly! snad bude brzo k sehnání nejkvalitnější verze Snow a to teprve budou animace!

    OdpovědětVymazat