pondělí 24. září 2012

4 komentáře:

  1. to taky beznádejny vyraz v tváari fakt ako na matike .D no v mojom pripade aj na nemcine

    OdpovědětVymazat
  2. No já mám to "štěstí" že jsem hrozně malinká (160 cnetimetrů - na mě je to málo ) a tak když začnou tu výšku zvyšovat, tak prostě neskáču no
    Já bych zase chtěla mít to tričko, kde je pořádt Shitday, Shitday a pak na konci Saturday, Sunday
    Jako na P!nk bych chtěla jít strašně moc ráda! Ale mamka nechce teď kupovat lístky, protože je to hrozně dopředu (on je předprodej od 1.10.). Říkala mi,že ani neví,co bude zítra takže... No snad se tam ještě dostanu :) Můžu mít k tomu dotaz? Když jsi šla na Red Hot Chilli Peppers,tak sis kupovala lístky,jak moc dobředu? Jako tím chci říct - třeba 3 měsíce před koncertem nebo tak...
    Jo ty britský kočky vypadají krásně a mají úžasný kožíšek :) Jen ten jejich kocour se zatím ještě bojí, takže se moc nemazlí, ale je hrozně moc roztomilej ♥

    OdpovědětVymazat