pátek 7. září 2012

Gallery update 6.6: Toronto International Film Festival - On the Road premiere

Ahoj všichni. Už si půjdu lehnout. Jsem fakt utahaná a bolí mě záda. Ale chtěla jsem tyhle fotky zveřejnit. Protože je to něco, s čím nechci čekat. Jsem z toho totiž nadšená. Uteklo to jako voda a jsem ráda, že můžu říct, že konečně nastal den, kdy se Kristen zase objevila na nějaké akci. A hned dokonce na červeném koberci premiéry filmu On the Road (Na cestě), která se konala 6. září 2012 na TIFF2012, což je Mezinárodní filmový festival v Torontu. Tolik mi chyběla. Vypadala fakt krásně:) moc jí to slušelo:) Na většině těch fotek mi přijde, že vypadá tak nějak... smutně, přešle, zamyšleně, unaveně... přidejte si jaké chcete příslovce. Každopádně pro fanoušky vykouzlila i úsměv na rtech, ať už byl jak chtěl upřímný a já doufám, že už to teď bude jen lepší. Moc se mi líbí ty šaty, jsou takové originální, netradiční, líbí se mi ty květiny tam. A hlavně asi to, co si udělala s vlasama... nebo teda asi spíš stylisti udělali s vlasama:D Byla tam moc krásná, jako všude:) Na některých fotkách je s Garrettem Hedlundem a Kirsten Dunts. No s Garrettem je na celkem dost fotkách. Kdo je ten postarší týpek na jedné nebo dvou fotkách teda nevím, třeba mi to někdo osvětlíte:D Jediný, čím jsem si jistá, že Viggo to teda rozhodně není :D Snad se vám fotky budou líbit, já padám a zejtra přidám nějaká ta videa... možná... nic neslibuju:D
* * * * * * * *
Hello everybody. I will go to bed soon. I am really tired. But I wanted to publish these photos today. Because it's something I don't really want to wait with. I'm so excited and so happy about that. Kristen Stewart is back on the red carpet! :) I have for you some... okay, many photos - 118 photos from TIFF 2012 - Toronto International Film Festival, where was premiere of Kristen's newest movie, On the Road. I love the fact she was there! I missed her so much! And she looked amazing. I think, in most of these pictures she looked... quite sad or pensively, but she smiled too. But I'm not really sure how honest was that smile. Anyway, it's nice to see her again and I love her dresses, so interesting and unique in my oppinion. Very very beautiful. And I love what she did with her hair. Or what she let her stylists do with her hair:D Enjoy photos, I'll post some videos tomorrow.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. já jsem moc ráda,že se Kristen na této akci objevila :) hrozně moc jí to slušelo - myslím,že šaty jí dokonale padly a ten účes byl úúúúžasný ♥ jediné,co bych trochu pozměnila je make-up...souhlasím s tebou,Kristen je tu prostě trochu jiná (hlavně mi příjde hubenější),ale jsem ráda,že se dokázala usmívat a že se podepisovala fanouškům a vyfotila se s nimi.dokonce jsem viděla i fotku s čekajícími fanoušky,kteří tam měli transparenty,že stojí při Kristen a mají ji moc rádi,i když se stalo,to co se stalo...jo a ten postarší pán je Walter Salles,režisér On The Road

    OdpovědětVymazat