úterý 4. září 2012

Gallery update 6.5: Photoshoot for Vogue UK

Ahoj všichni. Musím přidat nějaký credits, našla jsem si pár dalších zdrojů, ze kterých čerpám informace a já nerada něco takovýho dělám bez udání zdroje. No ale nejdřív mám pro vás nějaké novinky. Celkem dvě, ale vlastně jen jednu:D Kristen se od toho haló ohledně její nevěry nikde neobjevila, když nepočítám ty jedny candids, které jste tady u mě neviděli:D... což mě teda štve, že se nikde neobjevuje, ale ani se jí nedivím. Ale pár věcí nafotila ještě před tím, nejspíš. Mám pro vás konečně hq cover britského časopisu Vogue a první fotka z photoshootu pro stejný časopis, která je naprosto úchvatná. Kristen tam vypadá úžasně, naprosto, miluju tu fotku, myslím, že bude na novém designu, který chytám, je tam vážně překrásná:)
* * * * * * *
Hello everybody. I have to update my credits, I have new sources for searching information about Kristen. But first, I have for you some news. Kristen is probably not ready for any events, but she did some photoshoots before the affair. I have for you - finally! - HQ scan of cover from UK Vogue and first photo from the photoshoot, which I love so much! Kristen is there absolutely adorable! So beautiful, I just love it:) I truly love this photo, I think, that I will use it for the next design:) Enjoy, I hope you'll like it:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat