úterý 11. září 2012

It must be true what people say that only time can heal the pain.

Dneska je zase 11. září.
Před pár dny bylo 7. září.
Co mají tyhle dva dny společného?
S obojím je spojená nějaká letecká katastrofa.
Nevím, jestli se to zdá jen mně, ale září je zakletý.
11. září otřáslo světem... a bolest, kterou způsobilo, může zahojit jen čas. Stejně jako každou další bolest. Moje nej kámoška si tyhle prázdniny prožila té bolesti až moc. Spolužáci mé další kámošci se letos o prázdninách zabili v autě. Já jsem si zažila bolest před rokem. A určitou bolest i před začátkem letošních prázdnin. Dneska se mi zdál sen, který mi zkazil celý den. Kéž by polibek z opravdové lásky dokázal zlomit i kletby, které nemají nic společného s magií.
Ach jo, zase jsem melancholická. To to 11. září, vždycky mě to sebere.
Pořád mi přes cestu běhá černá kočka.
Bejt pověrčivá, tak už si začínám něco myslet:D
Ono je těžký tomu zabránit, když maj sousedi černýho kocoura, kterej se rád vyhřívá na naší cestě k domu.
Ale stejně, zrovna dneska jsem ho neviděla ráda. Nevím, dnešek je celej divnej. Dostali jsme výsledky profitestů a mně se chce brečet. Vůbec mi to v ničem nepomohlo... ačkoliv jsem se teda i dost zasmála, když mi tam vyšlo, že jsem prej napjatá, neklidná, nejistá, labilní, nespolehlivá, nedbalá a bez vůle..:D Jako to jsem fakt já :D Možná ta nespolehlivost sedí, ale že bych byla napjatá, neklidná nebo labilní... to zas nevim úplně:D Teda jako nevyšlo mi, že jsem úplně labilní, ale jako docela dost:D Nevim, jak jsem odpovídala:D Snažím se dělat si z toho srandu, ale moc mi to nejde... spíš naopak. Dost mě to trápí. A i když jsem byla celý odpoledne pryč a bavila se, pořád jsem na to musela myslet.
Ach jo...
Už radši půjdu.
Ukládaj se mi fotky, ale je to pomalý.
Takže asi zejtra:D
Angie.

0 komentářů:

Okomentovat