sobota 8. září 2012

Before I die, I would like to... no.1

Nechala jsem se inspirovat Katie*, majitelkou úžasného spřáteleného blogu http://justa.blog.cz/. Už zveřejnila několik článků se seznamem věcí, které chce udělat před tím, než zemře. Stránku http://perfectbucketlist.tumblr.com/ znám nezávisle na ní teda už asi... no... už je to dlouho, několik měsíců, možná už to bude k roku, nevím, jak dlouho ta stránka funguje. A můj list tvořím ve svém psaném deníku. Ale něco z toho, co je tam, se bojím přiznat tady... ale přeci jen. Chtěla jsem se s váma podělit, protože se mi tenhle nápad fakt líbí a protože se ráda vykecávám, tak doufám, že to Katie nebude vadit:) No není to podle důležitosti, spíš tak nějak.. jak mi to přišlo pod ruku.
* * * * * * *
Well... I found an inspiration at Katie*'s amazing site - http://justa.blog.cz/ . She already published some articles with a list of things, she would like to do, before she dies. Actually, I know the site http://perfectbucketlist.tumblr.com/ for a long time and not because of Katie, but because of my old tumblr. It's perfect site and I started to reblogging those pictures... and I make my Before I die list on the back site of my written real paper diary... but I like these pictures so much, so I do it still on the internet too. So I hope Katie will be okay with it.
No... tohle je pro mě pravděpodobně momentálně přeci jen číslo jedna:D Tohle je můj poslední rok na střední, tak doufám, že ho přežiju. I když... pokud ne, aspoň budu mít pokoj:D
Well... this is probably my number one:D For now definitely. This is my last year at high school. So I hope I'll survive:D


Tohle je jeden z mých největších snů. Napsat knihu. Vlastně jsem jednu dopsala, ale jen v ruce a je to trochu kravina:D Ale není všem dnům konec:D Chci totiž dopsat tu, co mám teď rozepsanou... je to něco, v co hodně věřím:)
That's one of my biggest dreams. Write a book. I actually did, but it's not over yet...:D It's just handwritten version, so... well, like I sad, it's not over yet, nothing is done. And I would like to write another one, more interesting one:D

Jistěže chci! Bože, samozřejmě:D Hrozně moc:D
Of course I want to! Oh my god, sure! I would love to!
Jo, to bych fakt chtěla. Překonat svůj strašně strašnej strach z pavouků. Ale fakt nevim, jak to mám udělat:D
Yeah, I would like to overcome my fucking strong fear of spiders. But I really don't know how:D
Prostě bejt šťastná. No, myslim, že každej chce bejt prostě šťastnej, to je jasný.
Just be happy. Well... everyone probably wants to be happy.

Nikdy jsem nikomu neřekla pravý důvod... a nejspíš ani nikdy nikomu neřeknu. Je to hodně osobní a ponesu si to sebou dlouho, ale už je to dost dlouho na to, abych to už neřešila. Každopádně jsem se prostě rozhodla, že i když budu mít vlastní děti, chtěla bych adoptovat dítě, které někdo opustil. Nevím, jestli se to někdy stane, ale v tuhle chvíli je to něco, co mi přijde důležité a správné... a skutečně bych to chtěla udělat. Ale budoucnost je nejistá.
* * *
I've never told anyone the real reason why I want this... and I won't tell you, because it's something, which I will probably never tell anyone... but I decided... that even if I will have my own kids.. I would like to adopt a baby which was abandoned. I don't know, if it will ever happen, but it's something I found important... something, which means a lot to me for now.

It's enough for now. So... another things from my list next time. Harry Potter already started, so see ya soon:D
No další zase příště... právě začíná Harry Potter jednička, tak se zatím mějte:D

2 komentáře:

  1. - já jsem teda zatím v prváku,ale jsem z toho přechodu ještě otřesená a nesnáším to moc dobře...ale doufám,že to překonám a za 4 roky budu mít radost ze své práce :)
    - napsat knihu bych jednou chtěla taky,ale nevím,jestli bych zvládla napsat tolik stran jako ostatní spisovatelé (300+)
    - tak tady není co komentovat - kdybych se s Kristen setkala aspoň jednou v životě,mohla bych spokojeně umřít
    - jo,pavouky nesnáším,takže tohohle strachu bych se taky ráda zbavila
    - být šťastná je mé tiché přání...
    - myslím,že lidé,kteří se rozhodnout adoptovat dítě jsou nesmírně ušlechtilí.já bych se adopci taky nebránila,ale spíše bych si vzala nějaké menší děti - tzn. třeba do 6 let...každopádně se mi tohle tvé přání líbí :)
    - a jsem moc ráda,že ses taky rozhodla psát tyhle články - moc ráda se o tobě dozvím další a další věci :)

    OdpovědětVymazat
  2. → Sice jsem v prváku, ale doufám, že střední v pohodě dokončím, bez prppadnutí, problémů,...
    → Knihu bych taky někdy ráda napsala, ale...
    → To je snad jasné, ne?
    → Pavouci mi nevadí, pokud nejsou v těsné blízkosti, nebo dokonce na mě . Ráda je zabíjím
    → Kdo by nechtěl být prostě normálně a obyčejně prostě jen šťastný?
    → To je od tebe milé a šlechtené Asi je to takové osobní, ale logicky mě u toho napadla otázka, jestli jsi adoptovaná.
    ...→ Jsem ráda, že ses pro BID rozhodla, ráda se o tobě dozvím něco více

    OdpovědětVymazat