úterý 4. února 2014

Gallery update 26.0: Photos for Refinery29

Bože, já jsem na nervy. Psala jsem dneska písemku ze španělštiny, na který docela hodně záleží a fakt se bojím, jestli jsem to dala nebo nedala... pořád doufám, že dala, ale fakt se bojím, mám z toho vážně strach a každý dvě minuty kontroluju isis, jestli už to tam neni :D jsem posraná :D Je to fakt důležitý a nebyla jsem tak našrocená, jak jsem si myslela, protože jsem se učila hlavně na tu ekonomickou část a ta gramatika se mi nějak smotala celá dohromady... tak doufám, že mi tam najde dost bodů. Snad. Bože, já se z toho asi zjevím :D No to je jedno, přestanu to řešit :D Už mám hotovo, to je hlavní, stejně chci jít na jinou školu :D Ale jako nechci to neudělat. KONEC. Prostě ne, nebudu o tom už mluvit, akorát to přivolám :D Mám pro vás dneska nějaké fotky konečně zase taky. Jsou z junketu pro Balenciagu, no tyhle konkrétní fotky jsou pro Refinery29, pro který Kris udělala i jeden rozhovor, který možná někdy v týdnu zvládnu i přeložit, ale dnes už nechci vidět cizí řeč :D dobře, angličtinu nepočítám jako cizí řeč v pravym slova smyslu, ale překládat něco z jedné řeci do jiné už je na mě inteligenčně příliš dneska :D Kristen to hrozně moc sluší. Jinak Kristen je teď v Paříži. Což jí závidím, tak trochu :D moc nikdo nedokáže říct, proč vlastně :D ale nejspíš se to týká budoucí spolupráce s Chanelem, protože je Kris tváří pro novou kolekci. Také byla zastižena při příchodu... nebo odchodu? Nebo obojí? :D Prostě u budovy, kde má pracoviště Karl Leklá ryba... no tenhle blog je bez paparazzi fotek, takže maximum, co můžu udělat, je nějaká ta fotka dne, možná... :D ale ještě jsem nevybrala. Každopádně vám budu podávat zprávy o tom, co se teď děje v Paříži i jinde.
* * * * * * * * *
Oh God I am nervous. I wrote that exam today, from Spanish and I am so afraid that I didn't pass that again, but I still hope that I did, but I don't know yet and I don't know when I am going to know it, so I am fucking nervous about that, because it's really important, but I wasn't as prepared as I thought I am, so I am really, really nervous. Too much grammar, too less economics. In the previous one was so much economics, that I learned almost just that and what I knew about the grammar part totally mixed in my head, so I am not pretty sure if I knew enough. Anyway. I have for you today some photos. I go to work tomorrow and than maybe to the cinema, so I am not sure if I will be here, but on Thor'sday I will try to finally translate some of those interviews with Kristen. Well, I have for you now photos from Balenciaga's Press Junket which were taken for Refinery29 for which Kristen also made one interview, which I may translate during this week. Kristen looks there absolutely gorgeous! :) By the way, she's in Paris now, because of her new project... she's the face for a new collection, so they are probably discussing about some details there or something. I am just saying, what I know, she was in Karl's office today, but this blog is paparazzi free, so maximum what I will do is posting some.. photo of the day. Which I did not choose yet, so... I don't promise anything.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Hrozně moc jí to slušelo! Těší mě, že se zas objevily fotky, které máme rády, víc podobných! Jinak by mě zajímalo, co se strýčkem Karlem nakonec dělají, on je sice takovej trochu mimoň, ale fotí úžasně, to se musí nechat

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě jsi tu španělštinu zvládla! :) Ty fotky jsou naprosto úžasný! :) Kristen je nádhenrná. :) Taky jí závidim Paříž! :) a zas leklá ryba... Ale já se tomu směju i když ho mam ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leklá ryba ? Hahah, Angie Dobre, Karla teda vynechám, ideme na to dôležitejšie... Španielčina. Prečo sa mi tak tento jazyk zprotivil ? No, hádam to dopadlo dobre, daj vedieť, ja verím, že to bude na jednotku. A aj keď nie, nič sa nedeje, ešte tu niekedy šanca bude, no nie ? :) Držím palčeky, ja viem, že moja Angie to zvládne :)No a Kristen... My beautifil lady :3 Je tu prekrásna. Škoda, že je toľko málo fotiek, no, ale sú skvelé :) Som rada, že je teraz taká aktívna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen na všech fotkách z roku 2014 vypadala úžasně a tohle není výjimka! Moc se mi líbí ty její boty, ale hlavně kožená bundička ♥ Tu bych jí nejradši okamžitě sebrala! Její návštěva Paříže určitě bude mít, co do činění s její spoluprací se značkou Chanel. A "Karel Leklá Ryba" je skvělá přezdívka!

    OdpovědětVymazat
  5. Kris to neskutecne slusi. a promin, ze jsem tak dlouho neobihala, nemela jsem cas a byla jsem nemocna

    OdpovědětVymazat