čtvrtek 20. února 2014

4 komentáře:

  1. Tohle video zbožňuju, zas by se nějaké mohlo objevit, že? Ne, vůbec nejsem náročná, když jsme před chvílí dostali bts MC, ale to je přece úplně vedlejší!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímalo by mě, co Kristen vůbec říkala, že tam tak dělá něco i s rukama při tom.
    Jinak opět se hlasím no, strašně se omlouvám, že jsem tady nechodila, ale ta škola je něco strašného. Opět písemky a to bylo nedávno vysvědčení. Nikdy nepochopím naše učitele, nikdy.. :/ Co ty vůbec ve škole, pokud jsem dobře pochopila, tak budeš asi na vysoké že? :) Jojo, to ti věřím, že se ti němčina moc nelíbí, ve třídě tenhle názor slyším pořád, proto z toho maturují asi jen čtyři lidé. Mě se zdá právě o mnohem lehčí. Španělštinu bych taky chtěla, moc se mi líbí ten jazyk, akorát já španělsky umím maximálně tak jednu písničku zazpívat a to je vše. Dokonce se mi líbí i francouzština, ale ta je prý docela drsná na tu výslovnost apod., ty ses ji učila? A rozmazlená určitě nejsi, já kdybych měla taky takové rodiče, tak taky s nima cestuji všude a ještě bych se tím i chlubila každému.. Já se právě sem tam dívám, co je kde levného, že bych si zajela, ale to tak bych tak či tak mohla jednou či dvakrát za rok. Jinak tak se chci zeptat ze zajímavosti, jestli čteš nějaké knížky nebo tak? Jestli si nečetla třeba ten fenomén 50 odstínů šedi, všichni o něm pořád mluví.

    OdpovědětVymazat
  3. tu je strašne zlata .) a krasny layout!

    OdpovědětVymazat