pátek 21. února 2014

Kontrola affiliates + náběr (co kdyby náhodou...:D)

Nesnáším kontroly. Fakt je nemám ráda, protože je vždycky přehlídnu a nezapíšu se a ani nevím o tom, že jsem se nezapsala a pak pořád chodím a obíhám na ten danej blog a po půl roce zjistím, že jsem prošvihla kontrolu a vlastně už affs ani nejsme a já se přestanu konečně divit, že ke mně už ten admin nechodí.. :D
Jenomže právě. Nechodí.
. . .
Jde o to, že nemám pocit, že by ke mně všichni, které mám v seznamu chodili... ať už proto, že nejsou moc na blogu nebo proto, že už ke mně chodit nechtějí, to je ostatně jejich věc, jen mi přijde zbytečné, abych je měla ve spřátelených, i když k nim já chodím ráda. Takové přesunu do oblíbených a budu tam chodit dál, jen zkrátka... chci v tom mít pořádek. Do kontroly se nemusí zapisovat Clove, Rosie, Katie* a Ajjinka, tedy moje sisters site, protože vím moc dobře, že ony všechny ke mně chodí a nesmazala bych je, ani kdyby mi někdo držel pistoli u hlavy :D Vím, že to může znít trochu nefér, ale jsou to moje sisters sites a já jsem jejich sisters sites z nějakého důvodu a tím důvodem je alespoň z mého pohledu fakt, že bez toho, abych k nim neskočila každý den aspoň na dvě minuty, není den stráven plnohodnotně :D Takže tak. Ale jako zapsat se můžete, jestli chcete :D Nebráním vám :D

Dál se ještě nemusí zapisovat Džejn ze samclaflin.blog.cz a Dee z american-horrorstory.blog.cz, protože to jsou extrémně nová affs, takže by mi to vážně přišlo jako buzerace, kdybych vás nutila se ještě zapisovat :D
No a pro ostatní, stačí jen do komentářů napsat:



Well... to, že se nezapíšete nutně neznamená, že vás smažu :D
Znáte mě, jsem extrémně fixovaná na svá affs, takže nic neslibuju, ale zkrátka mi přišlo, že by to jednou za čas chtělo.
No teď už poběží, kontrola tu bude hádám dokud se mi bude chtít :D nebudu určovat datum. Zatím se mějte.
-Angie.

10 komentářů:

  1. Ja viem, že by som tu nemala šmuchať, motať sa okolo tohto, zbytočne ti kazím prehľad v komentároch, ale musím pochváliť ten nadpis (: Strašne sa mi páči ten štýl toho affiliates, ak by som sa mala zapísať do kontroly a náhodou sa nezapísala, bolo by to kvôli tomu, že ma vždy zastaví ten nadpis Každopádne... Ja som veľmi rada a veľmi vďačná za to, že môžem byť s tebou sb, a ešte k tomu Sister Site, Angie. Naozaj mám blog aj teba veľmi rada, nechcela by som o teba prísť. Si proste láska :)

    OdpovědětVymazat
  2. *Kriss
    beautifulkristen.blog.cz
    Protože miluju Kristen a ty tady o ní máš snad každou možnou zprávu.. ráda si to čtu..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám neuvěřitelný talent všechny kontroly nezaznamenávat, což je vážně utrpení Pokud to na blogu není rudě někde hned u záhlaví, jsem prostě slepá jak patrona, takže jsme na tom asi dost podobně - nebo ještě líp, zapíšu se, protože je to hned mezi prvními články, ale pak se stejně musím koukat znovu, jestli jsem se vážně zapsala nebo ne, mám v tom opravdu bordel Angie, moc díky, že si mě necháváš, cítím to stejně, nedám na tebe a tvůj blog dopustit, takže i kdybych se k tobě měla připoutat řetězem, pořád bych tu zevlovala, věř mi! Vážím si toho, že jsme sisters, je to krásný označení!

    OdpovědětVymazat
  4. Joann
    iheart-fanning.blog.cz
    Já kontroly nemam ráda, je s tim práce a vždycky to přehlédnu třeba i u Affs ke kterým chodím prakticky každý den A teď mi došlo že píšu kraviny do otázky proč chci zůstat spřátelená No chci protože mě se strašně líbí jak se zaměřuješ na Kristen a její kariru, nemáš tu candids a to je super, protože tím se hodně lišíš od všech ostatních,  třeba jako Ajjinka. :) A taky kristen jen naprosto úžasný člověk, miluju jí a má neuvěřitelný talent, jsem strašně ráda že jsem Tebe díky ní a tomuhle blogu mohla poznat. :) A vim že to s blogem uplně nesouvisí, ale emaily od tebe mám ráda a ráda na ně odepisuju. A zjistila jsme že psát si s někym emaily, jako jsme to dělala dřív je hrozně supe! :)Joo a koukám v menu do fanclubů a tak že koukáš na hry o trůny? Já taky!! :)Achjo, já jsem vážně hrozá, do kontroly píšu samé věci co sem nepatří :/ Ale já bych to zapoměla do dalšího emailu.. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Darela
    www.rafanadal.cz
    zapisuji se jenom s webem o Rafovi, víc bych nestíhala :) ... Kristen i tebe mám moc ráda, i kdybychom nebyli affs, chodila bych sem když bude čas :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dee
    American-HorrorStory.blog.cz
    Ale já se přecejen zapíšu, aby si viděla, že sem chodím :P :) Chci zůstat, protože máš naprosto úžasný blog! :) Miluju Kristen a a máme společný oblíbený seriál - Got!!

    OdpovědětVymazat
  7. Katie
    Kim-kardashian.blog.cz
    Ufff... ještě, že jsem to stihla.. Poslední dobou jsou totiž kontroly snad na každém blogu a já mám vždy takové štěstí, že to přehlédnu, ale tentokrát tím červeným písmem v menu to nešlo přehlédnout, takže tím i děkuju, protože nerada bych přišla o tebe jako affs. :) Tak začnu. Jedním z důvodů je, že se s tebou strašně skvěle píše, si sympatická holčina a ráda bych si takhle psala i nadále. :) Přeci jen blog nemusí být o tom, jen komentovat fotky či videa s celebritami. ;) Taky Kristen je úžasná herečka, o ní bych tu taky mohla povídat do nekonečna, už jen podle toho, jak jsem jí prvně viděla v Twilight a pak ten film Prokletí domu slunečnic, to zahrála fakt skvěle, bála jsem se až při tom filmu.

    OdpovědětVymazat
  8. Andrea
    andrea-twilightsaga.blog.cz
    moje "oblibena" otazka tema tveho blogu, tvuj blog, ty    staci?

    OdpovědětVymazat
  9. Merylka
    meryl1.blog.cz
    Moc se mi tvůj blog líbí a mám ráda tvoje články

    OdpovědětVymazat
  10. Sea-Bee
    Sea-bee blog.cz
    Líbí se nám tvůj blog a potřebujeme Affs :)

    OdpovědětVymazat