středa 26. února 2014

Kristen Stewart on Regis & Kelly, Live with Kelly and Kelly & Michael - all I found

Žádné novinky. Je mi to líto, ale já s tím nic udělat nemůžu :D Kristen je momentálně... kdo ví kde a dělá kdo ví co.. takže... jestliže chci psát články, což chci, tak musím zabrouzdat do její minulosti :D a nebo psát o sobě, ale to se mi zrovna dneska moc nechce. Jen jsem tak prolejzala youtube a narazila jsem na video, ze kterého jsem viděla dvě animace Kristen a tak jsem se na něj koukla... a zjistila jsem... že jsem to neviděla... I přes to, že je tři roky staré, možná i dýl. No... možná právě proto, přeci jen, v době, kdy jsem si založila tenhle blog a chvíli před tím, už jsem ty věci kolem Twilight nesledovala tak moc... ale tohle tuším ještě bylo v tý době, kdy jsem byla tak hodně posedlá vším, co se objevilo, tak nevím, jak je možné, že jsem to neviděla... no.. možná si to jen nepamatuju :D No a tak nějak jsem začala klikat a klikat a klikat. A proklikala jsem se k množství videí ze show Regise a Kelly, později z Live with Kelly a pak ještě Kelly & Michael... některá jsem viděla, některá ne, sjela jsem je všechna a tak nějak jsem si řekla... proč je sem nedat? Na blogu nejsou, jen to poslední myslím, že jo... Nikdy jsem Regise a Kelly moc nesledovala, asi to je ten důvod, proč jsem neviděla všechny, nemám je moc ráda a ani odchod Regise tomu moc nepomohl, zkrátka... mi nějak moc nesedí a tehdy kolem propagace Twilight ságy a všeho možnýho bylo tolik videí, že jsem to zkrátka nestíhala sledovat všechno... a teď to doháním po letech. Třeba to poslední jsem nikdy neviděla... je to ještě z propagace Stmívání, krátce po té, co šlo do kin, prostě... dost staré. Většina z nich je. Kristen je tam taková mlaďoučká :D A úplně na všech klepe tou nohou, to už je nějaká obsese :D ale já to teda dost často dělám taky :D Spousta vzpomínek přišla s těmahle videama, rozhodně stojí za to se kouknout aspoň na nějaká. Je divu, že ještě po tolika letech zůstala někde nahraná :D Jo jinak na tom předposledním tuším, tam mluví o Snow White and the Huntsman a samozřejmě, že se řeší její rána Chrisu Hemsworthovi :D Jestli máte zrovna čas a nudíte se, fakt se koukněte, stojí to za to, a kdybyste někdo narazil na nějaké, které jsem vynechala, tak sem s ním :D A stále připomínám kontrolu a náběr affs.
No news. And I am sorry, but I really can't do anything about that. Kristen is now... who know where and does who know what, so... If I want to write articles, I have to go to the past... and I was just coming through youtube and I started to watch one video I saw animation from and I just realized, that I did not see it, despite the fact it's three years old... or maybe beause of that. And I started clicking around to all videos I found with Kristen on Regis and Kelly and then on Kelly's Live and then also on Kelly & Michael (why make it easy, right?) and said to myself... why not? I will publish them. They are old, I've probably never had a chance to publish them here. I have never watched Regis and Kelly that much, because I don't like them that much as others and I just found out that I don't even know about an existence of some of them :D I remember that I maybe published the last one but I am not sure about the others. And I watched them all today and I love them, I love Kristen and If you have time, you should watch at least one or two of them. She always shakes her leg, it's just... :D like an obsession :D For example the first one? I've never see that one, that's Twilight promotion, right after it went to theaters, I just... never saw it :D She's so young there and looks amazing :) So much memories with watching these videos came to my mind.








0 komentářů:

Okomentovat