pátek 7. února 2014

Gallery update 26.2: New photo from the set of Camp X-Ray

Ahoj lidi, jak se máte? Mně je furt blbě :D a jsem fakt unavená a přitom jsem nic nedělala prakticky, jen jsem se byla projít s kamarádkou... ale ty oči mě pořád hrozně pálí a usínám prakticky ve stoje. Mohla jsem jít na maraton filmů s Philipem Seymourem Hoffmanem, který pořádá jedno z místních kin, ale zaprvé se fakt necítím na to, abych vydržela celou noc... a zadruhé teda zítra ráno brzy vstávám, což mi sice nedošlo, když jsem to kámošce odmítala, ale stejně jsem se rozhodla nejít. No... prostě budu koukat na Pottříka, jako každý pátek :D a trochu si odpočinu. Jinak mám pro vás teda novou fotku z natáčení Camp X-Ray. Kristen je na té fotce s jedným z hereckých kolegů, který si myslím zahrál jednoho z vězňů a tuším je to i ten, který je s Kristen na té první oficiální stillsce. Jmenuje se Marco Khan a já doufám, že je to teda on, ale tak na 99% ano :D
* * * * * * *
Hi guys, how are you? I am still sick and tired... I could go to the cinema for Philip Seymour Hoffman's marathon in one of our smaller cinemas, but I just felt that I can't make it today. And I have to wake soon tomorrow. Anyway, I will watch Harry Potter like every Friday and I will rest a bit more. Before that I have for you new photo from the set of Camp X-Ray movie. Kristen is there with one of co-actors, who played one of detainees.. I guess it's Marco Khan, it looks like him, but I'm not sure for 100% :D But probably it's him.

imagebam.com

1 komentář:

  1. Měla jsi jít..občas se prospat u filmu, co by tě příliš nebavil..
    Je dokonalá i bez make-upu..:)

    OdpovědětVymazat