středa 5. února 2014

Yo no hablo español... yo aprobé el examen!

Tuhle animaci budu používat často :D Omlouvám se, ale prostě budu :D
Pro ty, kteří si to ještě neodvodili z nadpisu, tak...

JSEM DOSTALA ZÁPOČET ZE ŠPANĚLŠTINY!!!!

Jsem nadšená! Vůbec nevím, kolik jsem měla bodů, nic, jen vím, že tam mám napsáno započteno! Takže jsem prostě machr :D A jsem z toho nadšená :D Vím, že jsem říkala, že je mi to jedno a že mě ta škola stejně sere, ale tak nějak člověk prostě nemůže nemít radost z úspěchu. Takže jsem to oslavila koupí nových kraťasů... Mám vážně problém. Asi bych se s tím měla léčit. Každopádně ano, koupila jsem si nový kraťasy :D ale narozdíl od trička That's bullshit darling, kraťasy fakt potřebuju, protože mám ty staré roztrhané :D A kdy jindy si koupit kraťasy, než v únoru? Pozitivní je, že ty mi možná mamka proplatí, protože věci, co potřebuju, mi většinou zaplatí, když jde o oblečení. Bohužel je spousta věcí, který "potřebuju"... a který mi nikdo nezaplatí :D Fakt je to už klinická obsesivní porucha s tím kupováním věcí. Musím s tím něco dělat :D Každopádně jsem ráda, že jsem udělala tu špáninu, protože mi to zachránilo život :D Sice jsem na tu učitelku nadávala, ale nakonec jsem vděčná, že jsem měla jí, byla celkem hodná, teda většinou.
Chtěla jsem se svěřit :D a pochlubit :D Fakt jsem se bála. A teď už mě čeká jen VOLNO!!! Yahooo! :D
No dobře, v sobotu jdu na scia... a zítra i pozítří musím do práce :D ale v pátek tam možná nepůjdu, musím si taky hodit trochu nohy nahoru. A na ta scia jdu spíš jen na zkoušku, abych viděla, jak vypadají ty nové verze, protože jsem si nestihla včas koupit ty testy internetové, protože jsem neměla peníze a teď už to nestihne přijít. Nehledě na to, že furt nemám ty peníze :D Ale jsem tak ráda, že už mám první zkouškové období za sebou :D To druhé bude velmi kruté, zapsala jsem si 40 kreditů, takže do bude docela záhul :D Už půjdu, mějte se famfárově :D
- Angie.

4 komentáře:

  1. Tak to moc gratuluju!! A pořádně si užij volno!:)
    PS: Ta animace je bezvadná

    OdpovědětVymazat
  2. ¿Hablas español? :0 Muhahaa Som na španielskom gymnáziu, týždenne máme 20 hodín španielčiny z čoho mi už pekne prepína Takže ti verím, že si rada, že to máš už za sebou a vážne ti gratulujem :) A s tými "potrebnými" vecami to tiež poznám veci, ktoré potrebujem mi rodičia preplatia ale ostatné veci nie

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ste mali blbé, že ste mali takých učiteľov, ja sa zasa na to sťažovať nemožem, učia náš všetko úplne perfektne, len sa mi nechce sa ju učiť všetky tie nepravidelné slovesá mi idu vážne na nervy   Už som aj rozmýšľala nad tým že do druhého ročníka nepojdem V ktorom si ty ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. neboj s nakupovanim to mam stejne. muzem se jit lecit spolecne    jinak moc gratuluju ke spanelstine ses borec.

    OdpovědětVymazat