úterý 18. února 2014

Gallery update 26.6: New portraits from Sundance

Podle informací agentury Reuters je v Kyjevě momentálně 18 mrtvých... Porazili jsme Slovensko v hokeji a mám z toho radost (nic ve zlym :D), ale jeden z mých bývalých spolužáků z gymplu má pravdu... nestává se moc často, že s ním souhlasím, ale zrovna teď ano... jsou důležitější věci na světe... Když je budeme ignorovat, nezmizí, pořád tu budou... Vlastně nikdo pořádně nemůže říct, kolik mrtvých je v Kyjevě, ale informace jsou takové, jaké jsou, zatím se ví, co se ví a víc se bude vědět kdo ví kdy... Je to hrozné, je mi z toho smutno, brečím z toho. Nedokážu pochopit, proč se lidé prostě pořád... zabíjí. Proč? Tolik válek, tolik konfliktů, tolik umírání, tolik nenávisti. Chtěla bych žít ve světě, kde nic z toho není. A taky bych teď chtěla být na Ukrajině, vážně chtěla, chtěla bych něco dělat a nějak pomoct, jenomže nemůžu, není jak, vždycky jsem byla příliš naivní a chtěla změnit svět a pořád chci... a ten fakt, že se mi to nepodaří, ten mě ničí asi nejvíc ze všech věcí na světě. Zkoušela jsem mít radost z Olympiády, vlastně i mám, nemůžu říct, že ne, ale prostě nedokážu ignorovat, co se na Ukrajině zrovna teď děje a děsí mě to.
No... radši už dost mluvení a radši přejdu k věci. Chtěla jsem dneska zveřejnit ještě aspoň něco. Sice už je vlastně zítra, ale pro mě je další den až když mezi tím předchozím proběhne alespoň hodina spánku... pokud teda člověk nemá v plánu být celou noc vzhůru, pak akceptuji nástup dalšího dne, ale to jsou výjimečné situace. Takže mám pro vás dva nové portréty ze Sundance. Vím, trochu staré téma, ale když se furt nějaké objevují :D Ten první je vlastně starý, jen ve větší kvalitě, no ten druhý je vážně perfektní a dokonalý a miluju ho a Kristen je tam vážně roztomilá :D :D
According to Reuters... 18 dead in Kiev... for now. We won agains Slovakia and I am truly happy about that... but one of my class-mates from high school is right. There are more important things in the world. When you're ignoring them... it doesn't mean they don't exists. No one really knows how many dead people are in Kiev right now. What Reuters say can be true, but it also doesn't have to be. I can't understand why are people still killing each other. It makes my cry. So many wars and conflicts on Earth. I would love to live in a world without hate, killing, wars... I would also love to be there right now, in Kiev, be there and help somehow... I have always wanned to change the world. I still want to, there is no chance how I could to it and that's probably the thing that I can't handle the most in my life. I am so sad right now. I tried to be happy about the Olympic games and everything, but I just can't ignore what's going on in Ukraine.
Anyway... rather no more talking about this. I have for you today at least one thing. It's actually tomorrow already, but for me it's still today, because another day is after at least one hour of sleep in night for me, so.. I have for you today two new portraits from Sundance, I know, pretty old topic, but I love them both. The first one is actually old, but in a bigger quality, well the second one is new and I totally love it! :D Kristen is there pretty cute.

imagebam.com imagebam.com

Mimochodem. Chci vám hrozně moc poděkovat. Zrovna jsem si všimla, že návštěvnost blogu už překročila 13 000 a jsem z toho nadšená a dojatá. Miluju vás, zbožňuju vás, jsem za to hrozně moc ráda a ani neumím vyjádřit slovy, jak hrozně moc jsem vám za takové nádherné číslo vděčná. Je to skvělé, hrozně hrozně hrozně moc vám děkuju!
By the way. I wanna thank you all guys for amazing 13 000 visitors, I love you, I adore you, I can't even say how much. This is nuts, it's amazing, I just can't believe it, and It feels great and it also looks great to see it. I love you, thank you so so so so so so much!

2 komentáře:

  1. tak to maš super za taku navštevnosť to je genialne :) keby niečo zapoj sa do mojej giveaway ak chceš vyhrať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta druhá fotka je fakt povedená..

    OdpovědětVymazat