pátek 28. února 2014

Gallery update 26.9: New portrait from Sundance with Peyman Moaadi

[Biffy Clyro - Opposite]

Konečně jsem viděla Nádherné bytosti. Pořád jsem to odkládala a odkládala, protože jsem se toho dost bála a nemohla jsem to taky nikde najít. Ale musím říct, že i přes to, jak na to všichni nadávali a nadávají a jak z toho všichni byli otrávení a tak... tak se mi to líbilo... Fakt jo, já ani nevím, proč vlastně, ale líbil. Mělo to takovou zajímavou atmosféru, zase něco jiného, víte? Možná, že mám trochu výhodu v tom, že jsem to nečetla, protože prý tu knížku tím filmem dost zničili. Ale mně se to pořád líbilo. Mám určité výhrady, ale prostě... je to žánr, který miluju už od doby, co mi bylo tak 11 let... (nepočítám Harryho Pottera, to mi bylo ještě míň), takže se mi to tak nějak aspoň trochu líbit muselo. Líbilo se mi, jak to bylo vizuálně udělané a i ten příběh mě zaujal, možná natolik, abych si tu knihu konečně přečetla :D I když to možná zase ne :D Třeba hlavní hrdina mě trochu rozčiloval :D ale jako celek se mi to celkem páčilo. Možná vám o tom napíšu víc. No nic, mám pro vás dneska jeden nový portrét ze Sundance pro Entertainment Weekly. Doufala jsem, že se objeví ještě nějaké, no zatím jsou jen tři a k tomu tenhle je ještě hodně podobný jednomu z těch předchozích, akorát Kristen se na něm kouká jinam :D Ale tak je nový a proto ho sem dávám, hrozně se mi líbí, portréty od EW jsou vždycky praštěné a prostě super :D
I've finally seen Beautiful Creatures. I was waiting with that for a long long long time, because I was afraid of that and I also couldn't find it anywhere... but I have to say, that despite the fact everyone was saying, that it's stupid and that they didn't like it... I did. I really liked that. I didn't read the book, so I can't compare it and it's probably good for me, because what I've read about that, everyone is saying that they ruined it by the movie a bit. A lot actually. But I still liked that. I did not love that, but I liked that, it was something different again, I liked how it was made visualy, I know it wasn't very successful, but It's the kind of story I like since I was like 11 years old, so I just had to like it. Anyway, I have for you today one new postrait from Sundance film festival for Entertainment Weekly. I love it so much. It's pretty similar to one of the others, but Kristen looks to a different place this time. Peyman is there amazing :D I love it.

imagebam.com

1 komentář: