úterý 18. února 2014

Kdo neskáče, není Čech, hop hop hop!

Máte oblíbený hokejový tým v NHL?
Já jsem nikdy neměla, dřív, teď už nějakou dobu fandím Winnipeg Jets. Jednak tam hraje Frolík, ale hlavně Pavelec. A Pavelec je co? Pavelec je bůh :D Spousta lidí teda říká, že je jedinou dobrou věcí na Jets, ale to jsou kecy :D chci dres s číslem 31, můj nový sen, jednou si ho pořídím a budu v něm spát. Už mám Fabregase z FC Barcelony, tak teď chci 31 Jets s Pavelcem :D Já miluju hokej, no NHL jsem tak nějak sledovala vždycky jen proto, že mě baví hokej, takže jsem moc nikomu nefandila, spíš na jakej zápas jsem narazila, tam jsem si vybrala komu fandím :D tak jsem si řekla, že si holt zvolím svůj oblíbený klub, bez ohledu na tom, jak dobří jsou nebo kolik toho už vyhráli :D Jets. Líbí se mi i to jejich jméno... Chci jet někdy na zápas NHL, jednou se mi to musí podařit :D No to je jedno... už jsem byla na hokeji naživo. Sice u nás, ale i tak to byla naprostá paráda... ale o tom jsem vůbec nechtěla mluvit :D :D :D Jen jsem teď sjela asi milion videí se záchranama, který v NHL předvedl Pavelec, abych se po tomhle víkendu správně nabudila na bratrovražedný hokejový zápas, který je od šesti... Česko:Slovensko. S mou dlouholetou kamarádkou z Blavy v takovýchto chvílích není řeč :D
Já jako samozřejmě fandím našim, ale pokud vyhrajou Slováci, budu jim to přát.. po prvotních chvílích zklamání... a fandit budu dál jim, jsme přece bratia... no někteří lidé to prožívají poněkud bouřlivěji... jako již zmiňovaná má kamarádka z Blavy :D Nevadí. Nicméně :D Podstatou tohohle článku mělo být původně to, že...
Omlouvám se, že jsem ani nenapsala článek nebo něco, že jedu pryč a jen to hodila do horního boxu, ale tak nějak to bylo rozhodnuto dost narychlo, že nakonec pojedu, takže už jsem nestíhala. Jeli jsme na kámošky chatu oslavit konec zkouškového období :D byl to docela náročný víkend :D ani ne kvůli pití, já moc nepiju, ale nebylo mi úplně dobře a třeba v neděli jsme nešli spát... teda jako šli :D ale až v kolem půl šesté ráno v pondělí... no.. proč ne, že :D Dneska jsem spala do půl jedný, fakt jo, přijela jsem včera úplně hotová domů a tělo to tak nějak pokračovalo. Jsem dost nachcíplá, ale do víkendu musím býti fit, takže se teď musím šetřiti :D Každopádně jsem teda zpátky, takže až se trochu vzpamatuju, tak možná doženu i co jsem zameškala, ale nevím, jestli už se k něčemu dokopu dneska nebo až zejtra, ještě uvidím...
Teď jsem se vás chtěla zeptat... koukáte na Olympiádu?
Já čumím prakticky nonstop, když jsem doma :D až mi z toho trochu hrabe.
A jsem na náš český tým hrozně pyšná, hlavně na ten biatlonový. 4 medaile, to je prostě úžasné!
A Eva Samková ze Snowboard crossu? Zlatá! To je prostě bomba! A nemůžu zapomenout na Martinu Sáblíkovou. Ta jede ještě zítra ve tři, to budou zase nervy, brr. Letošní zimní Olympijské klání je pro českou výpravu vážně úspěšné, nejen z pohledu medailí, ale i ostatních umístění a těším se, co ještě přinesou :)
Já už teď půjdu, jdu si ještě na chvíli lehnout, než bude předávání medailí, ale dneska se snad ještě ozvu.
Zatím ahoj.
-Angie.

4 komentáře:

  1. Tohle byl fakt nervydrásající zápas! Poslední třetina byla fakt infarktová, ale naši to krásně zvládli a jsem strašně ráda, že se dostali dál! Nejsem zrovna obří fanoušek, ale když už to sleduju, hrozně mě to vtáhne, takže pak to vážně stojí za to Snad se klukům povede dobře i zítra

    OdpovědětVymazat
  2. Snáď si užila chatu, je naozaj veľmi dôležité skúšky pekne osláviť Mne to možno výjde zajtra, už potrebujem reset, no o tom pochybujem. U nás (dávnejšie som písala), vysokoškoláci pijú deň aj noc, aj pred skúškami, po nich nehovoriac a sú to stále tie mudré hlavy
    Dobre, tešila som sa na teba a stále sa z teba teším, konečne môžem čítať niečo od teba, ale šport vynechám. Nemám rada hokej Teda, áno, ale teraz už moc nie. Sklamalo ma to. Nie to, že prehrávame, milujem náš tým, sú to samý podarený ľudia, aj keď nedali góliky, milujem ich, no sklamalo ma to, že všetci teraz pociťuju národnú hrdosť, no keď sa nedarí, vedia len nadávať. Do prdele, ľudia, čo to je s vami, namiesto toho, aby ste stále nadávali, choďte si na ten ľad a dajte to vy Nie, nepáči sa mi, ako sa Slováci 'rpzšantili' po naších prehrách, a tie statusy na FB mi lezú krkom. No jedna vec, ktorú som si na týchto zápasoch zamilovala, je táto :
    http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/839385081.gif?1392557601
    milujem naších hokejistoch a nášho brankára

    OdpovědětVymazat
  3. Ako sa hovorí, fandiť sa má v dobrom aj v zlom (netuším, či sa to hovorí, no minimálne v dobrom aj v zlom sa hovorí ) :) Nemám dôvod k tomu, aby som nadávala na víťazstvo vaších, skôr naopak, pretože:
    1. Preboha Veď sme bývali jednotný štát, sme bratia, nie rivaly A navyše, v Čechách mám korene, dedo je Čech :)
    2. Netajím sa tým, že by som v Čechách žila radšej, aj keď som až moc dušou slovenka
    3. Víťastvo som vám priala, veď s vašími vždy prehrávame
    4. Otec, aj keď je polovične Čech, je moc slovenský hojekový fanúšik a prehrá ho dosť naštve. A keď už môjho otca niečo naštve, to si musím pozrieť
    5. Piatý dôvod som už zabudla, ale napísať ho musím, pretože chcem aby tých dôvodov bolo päť, ako to malo byť pôvodne Ehm, no a zabudla k predošlému komentáru napísať, že vám gratuľujem za víťazstvo, pekne ste si to zaslúžili ;) Ja to určite neberiem nejak vážne, a aj keby som nadávala, tebe určite nie :) (ale chcem, aby si vedela, že určite nenadávam a ani by som nenadávala )
    Teším sa na článok o chate, je milé, že o tom napíšeš, keby niečo, máme tu aj mail Keď sme pri ňom, musím povedať, že ma veľmi mrzí, že som ti ešte nenapísala, lebo sa na to teším, chýba mi to, no nemôžem si to dovoliť, kvôli notebooku. Nemôžem ani poriadne napísať komentár bez toho, aby som čakala, kým sa mi zobrazia písmenká. Snáď sa dá do poriadku, inak bude mať na svedomí moje absťáky, keď nebudem môcť s tebou komunikovať :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo na na olympiadu cucim prilezitostne hokej si nenecham ujit, ted jsme videla biatlon a Sablikovou. jsou vsichni fakt dobry. tolik medaily

    OdpovědětVymazat