pátek 14. února 2014

Hobluj!


Ahojte.
Slíbila jsem vám, že vám napíšu delší článek o mém hudebním zážitku, až budou nějaké fotky, tak tady je :D
V úterý, 11. února 2014 se mi splnil další z mých snů. Do Prahy přijela po čtyřech letech kapela Our Last Night.
Dobře, to trochu kecám, byli tu někdy vloni, ale tehdy tu neměli vystoupení, jen se přijeli podívat do Prahy, která je, jak sám Trevor řekl, "jako jejich druhý domov". Už když tu byli poprvé, tak si ji oblíbili. A proč? No... hádám proto, že je to vážně krásné město, na město plné takové historie, jakou má Praha, v Americe nenarazíte. Máme dobré pivo a krásné ženy, jak prohlásil zpěvák jedné z předkapel, levný alkohol, milé lidi, dobře se tu kalí a máme tu spoustu krásných míst, pokud se člověk zrovna neztratí třeba někde v Holešovicích... No a myslm, že se sem rádi vrací i proto, že Češi prostě umí bejt skvělí fanoušci. Všechny kapely, na kterých jsem kdy byla, vždycky říkali, že jsme úžasné publikum, jedno z nejlepších, jaké kdy měli. Což si myslím, že tak nějak říkají vždycky :D ale já jsem jim to fakt věřila. Byli unešení z toho, jakej randál umíme udělat a jakou atmosféru umíme vytvořit. 30 Second to Mars byli vloni na Rock for People a letos se vrací do Čech znovu... prostě na nás musí něco být. Trevor dokonce na svůj twitter napsal 3 statusy o Pražském vystoupení. K některým z evropské túry se ani nevyjádřil a u některých tak napsal sem tam něco.
Taky bylo vyprodáno.
FUTURUM.
500 lidí + 50 lístků navíc.
Našlapáno.
A ani na téhle fotce nejsem vidět :D
No nic, budu pokračovat postupně...
Šla jsem s jednou kamarádkou z gymplu, ona mě na ně přivedla a když mi při našem výletě do Norimberka oznámila, že budou v Praze, hned v pondělí jsem jela vyzvednout lístky. Myslím, že jsem vám o nich i říkala, ale už nevím, možná jsem je dávala jen na Facebook. Tehdy to mělo být ještě v klubu 007, ale byl tak hrozný zájem, že to přesunuli do Futura, kam se vejde víc lidí. Sedmičku by zaplnili jako nic a spousta lidí by ostrouhala.
Ke klubu jsme dorazily dost brzo. Otevírat se mělo až v 19:00, takže jsme měly ještě necelou hodinu. Kamarádka se rozhodla jít koupit víno... no... :D Dopadlo to tak, že koupila víno, vrátila se a oni otevřeli o 20 minut dřív, takže jsme měli na jeho vypití asi tak přibližně... 15 minut :D možná 20. Já nikdy nepiju moc a nikdy nepiju rychle... ale tentokrát jsem vypila téměř půlku lahve portskýho za 150 Kč během 15 minut, což jsem myslela, že asi nezvládnu :D Potom šla kamarádka na záchod, už vevnitř, a přitáhla pivo, takže jsem měla pocit, že sebou švihnu ještě než vůbec koncert začne :D Ale držela jsem se, byla jsem v takovém mně ještě příjemném opojení... :D


Jako první nastoupila předkapela jménem Empires Fade, což byl ten prvotní šok.
Jakmile se ozval první tón, stalo se několik věcí. Přímo za námi se urvořil prostor, ve kterém začli šíleně pogovat nějací magoři... prostě ten největší kotel. Netrvalo dlouho, a vyrazili mi můj kelímek s pitím z ruky a já jsem byla neurvale celá ohozena pivem... :D Takže fakt super, úplně mokrý tričko, kalhoty, ve vlasech pivo, fakt jsem se naštvala na ně :D Docela dost jsem je tam strkala zpátky, když na mě někdo z nich spadl... Jako vážně mě to štvalo. A teda ta první předkapela ještě k tomu byla dost nudná... fakt mě to nebavilo, hlavně jsem se těšila na OLN, takže jsem byla otrávená, že jsou dvě kapely před nima a ještě se mi tahle moc nelíbila. A hlavně jsem nikdy nebyla na takovémhle koncertě. Byla jsem na Paramore, tam to bylo asi nejtvrdší, ale ani tam jsem ani jednou neskončila na zemi a nikdo se tolik nerval dopředu, nebyla jsem v kotli, ve třech čtvrtinách jsem se sice složila kvůli antibiotikům, ale jinak to bylo v pohodě. Tady teda ne. Tady to byl vážně hodně velkej masakr, hlavně kvůli těm idiotům, kteří se nestaraj o to, jestli někomu ublíží nebo ne. Mám naražený žebra a při téhle první kapele jsem zezadu dostala hlavičku do lebky, která málem způsobila, že jsem sebou švihla ještě před začátkem hlavního koncertu. To fakt hodně bolelo.
A potom jsem se ocitla poprvé na zemi.
Byla jsem tam asi 10 vteřin, než mě zvedli, ale bylo to těch nejdelších 10 vteřin v mém životě.
Nikdy jsem na koncertě neupadla. Byla jsem vyděšená, bála jsem se, že mě rozdupou, fakt jsem se bála, začla jsem panikařit, v těch prvních vteřinách jsem prostě nevěděla, co dělat. Nohy všude kolem mě. A pak najednou... jsem byla zase nahoře. Nevím, kdo mě zvednul, ale někdo mě zvednul. Tehdy jsem ještě netušila, jestli to byla jen náhoda nebo je to normální, ale měla jsem na to velmi brzy přijít sama.

Druhá předkapela dokázala rozproudit atmosféru ještě víc.↑
Ti byli vážně skvělí. Ne tak skvělí, jako OLN, ale byli vážně super, to jsem si užila. Totálně ne můj styl, trochu moc řvaní i na mě :D jako jo, můj styl jo, ale až trochu vyhnanej do extrému, ale úplně jsem si udělala crush na toho "zpěváka" (ten co na nic nehraje a jen řve:D) a fakt jsem si je užila, ačkoliv i při nich jsem jednou skončila na zemi a byla jsem dosti nehezky nakopnuta do hlavy, když začal padat jeden z kluků, které neslo publikum nad svými hlavami. Jmenovali se Secrets a natáčeli si, jak hrozně ječíme :D doufám, že to dají někam na net :D Zatím ale nedali, tak nevím :D Ale byla to nejlepší atmosféra u předkapel, jakou jsem zažila. Lidi byli nadšený, z té druhé dokonce i já. Nestává se na moc koncertech, že by všichni hromadně skandovali "One more song!"... většinou lidé předkapely sice vytrpí a i tleskají, ale je to takové, že prostě už chtějí to, na co přišli! :D Ale myslím, že zrovna Secrets si užila spousta lidí, bylo tam pár i s náramkama Secrets, takže tam možná byli i kvůli nim, nejen kvůli OLN, takže to možná bylo daný i timhle.


Ehm, ano Trevor má poměrně dost poměrně šílených fanynek... včetně mě :D No a diví se tomu snad někdo? Kromě toho, že mají boží kapelu jsou ještě oba bráchové, jak Matt tak Trevor naprosto k sežrání :D taky má mimochodem nádhernýho syna a taky byl nemocnej, stejně jako já... :D a pár pěknejch kérek :D
Když se Secrets rozprchli... :D tak ještě trvalo trochu dýl, než nastoupili Our Last Night konečně na scénu. Ale už před tím, než koncert vůbec začal, tak se párkrát Trevor ukzal v backstagi na schodech a jednou mi dokonce zamával. Myslím, že to fakt bylo na mě, jakože na mě, protože se díval mým směrem a nikdo jinej v mém okolí nemával. Tak to mě potěšilo


Zahájili jako obvykle mojí milovanou písní Same Old War z alba Oak Island.
Trochu mě mrzelo, že jí hráli hned na začátku :D protože jí mám fakt nejradši, takže jsem se sice těšila i na další, ale hlásám pravidlo, to nejlepší na konec :D Podle té fotky nahoře můžete vidět, že to fakt bylo maso. Ten kluk, co tam je na zádech, nohy do stran, na rukách a hlavách a zádech a ramenou ostatních lidí. Ty holky vepředu to nejspíš moc dobře nezvládaly. A já ostatně taky ne, fakt mě to sralo a dvakrát hodně bolelo, nohama do hlavy to totiž docela bolí. Jednou to byla tak silná rána, že jsem stála asi dalších 10 vteřin a držela jsem se za hlavu a pak jsem prostě... upadla. Selhaly nohy a rovnováha. Dvě holky za mými zády ječí. Myslí si, že jsem mrtvá :D Já se jen otočím, aby věděly, že nejsem a už zas stojím na nohách :D Když jsem spadla podruhý nebo potřetí, teď už nevím, tak se mě snažil nejdřív zvednout jen jeden kluk. Já nejsem zrovna lehká váha a moje nohy nespolupracovaly, no nakonec se podařilo mě dostat zpátky do dění bez úrazu :D Když jsem spadla po čtvrté, už jsem se jen smála. Všechno kolem mě opět zmrzlo a už se ke mně vrhali a zvedali mě. Už jsem se nebála, věděla jsem, že mě někdo zvedne. Je to normální. Nenechají ostatní, aby vás ušlapali. Punkáči jsou totiž až na to, že jsou občas dost agresivní vlastně strašně v pohodě lidi. Jednou mě nasral jeden kluk, že mě tam vzal loktem :D tak mě vzal kolem pasu a cpali jsme se skrz spolu :D To bylo docela povedené :D


Jedna ze dvou fotek, na kterých jsem i vidět :D ale mám tam jen půlku hlavy. Vpravo od Mattova ramena. (Matt je ten v černém s kytarou vpravo). Ale pochybuju, že mě v téhle malé verzi někdo identifikuje, ani já sema jsem se tam nenašla, označila mě tam kamarádka. Dneska jsem se našla ještě na jedné, ale už nevím, která to zas byla :D
No nic. Už to nějak uzavřu :D
Koncert to byl skvělý, ačkoliv jsem toho názoru, že jsou lepší na nahrávkách... jen prostě na tom koncertě vás tak hrozně chytne ta atmosféra, že si to prostě maximálně užijete, i když jim přes to, jak řvou nástroje není ani pořádně rozumět, co zpívají :D No hráli všechny moje milované, Sunrise jsem si maximálně užila, to bylo úžasný a dokonce hráli i jeden cover, hráli jejich verzi Skyfall od Adele, tak to jsem byla taky ráda. Atmosféra silná, občas trochu moc loktů v zádech no... hlavně jak tam bylo vedro, tak už jsem pak byla hodně unavená, protože mi taky nebylo úplně dobře, takže už jsem byla trochu i protivná ke konci :D Tři písně před koncem jsme se fotili. Z toho vznikla fotka, kterou jsem vám sem dala úplně nahoru, na které mám vidět skalp a ruce :D takže to se moc nevyvedlo :D ale ta fotka je skvělá i tak :D
Jinak byli hrozně odvařený z toho, jakej děláme randál :D Matt se pak snažil nás v jednu chvíli utišit, jestli zvládneme mlčet. A jako tak tam byl takovej jen lehkej šum a najednou se ozval nějakej kluk: "Hobluj!!!!" :D A všichni se začali smát :D Teda všichni Češi, oni to nemohli pochopit, nevím, jestli mají něco takového i u nich, co se takhle řve na koncertech, ale byla to vážně povedená hláška :D No a úplně ke konci už kámoška opustila pozici. Chtěla jsem jít za ní, ale pak se Matt rozodl taky se povalit do publika :D takže jsem měla zážitek, protože Matt hrál v té části podia, u které jsem asi v 6. řadě stála já, takže jsem taky byla mezi těma, kdo ho drželi :D Na fotce je teda vidět jen moje ruka a to jenom možná :D


Nečekaly jsme na nějakou antogramiádu nebo tak něco, ani nevím, jestli něco takovýho vůbec dělali. Šly jsme domů, protože bylo v tom klubu vážně peklo a pak jsme si šly koupit do KFC bezednej kelímek a vyzunkly jsme asi 6 kelímků něčeho, protože jsme měly vážně hroznou, ale příšernou žízeň :D Užila jsem si to, ale chtělo by to trochu míň magorů, kteří skáčou z podia do publika a trochu míň těch, co se snaží vší silou prorvat dopředu... a trochu mín těch, kteří jako šílenci strkají do všech okolo a je jim to úplně jedno, že někoho skolí k zemi.
Jak říkám.
Čtyřikrát.
No nic :D
Každopádně kluci z Our Last Night si to zřejmě parádně užili, už jen podle pár tweetů a poznámek na jejich Instagramech. Jsem zvědavá, jestli to i točili na video. Jestli ano, tak se vážně hrozně těším, až to uvidím :)






A nějakých pár dalších fotek na závěr:




* * * * *
Rozhodně jdu znova, jestli zase přijedou, ale tentokrát zůstanu někde vzadu :D
Mějte se :D
- Angie.

Amazing photos © Matt Vogel

Pokud jich chcete vidět víc a chcete je vidět ve větší kvalitě, tak tady.

5 komentářů:

  1. Ahoj, blog ruším kvôli nedostatku noviniek o Emme, ak máš záujem byť stále affiliates v tom prípade budem veľmi šťastná ak sa zapíšeš do kontroly :) http://ultimate-perry.blog.cz/1402/kontrola-a-naber-affiliatesTo na totmo koncerte ťa skoro zabili ? Pekný zážitok Ale fotky vyzerajú úžasne, určite si bola veľmi šťastná, že si tam mohla byť :)

    OdpovědětVymazat
  2. To s tím pivem znám, taky jednou jsem byla, když jsem byla s kamarádkou na koncertě v Lávce, hip hop, no tam to bylo o držku :/ Už nikdy více tohle, já bych to víno vypít za 15 minut nedala, já to tak cucám pomalu, že bych to pak nevydržela, ale ty fotky jsou úžasné a bylo vidět, že to byl parádní koncert :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, Our Last Night! Oni jsou vážně bomboví, takže velká závist, že jsi na ně mohla zajít! Ty živé koncerty mají vždycky masakroidní atmosféru, a když i předskokani měli úspěch, musel to být vážně parádní večer. Teda trochu mě vyděsily ty tvé pády a kopance do hlavy, to zní na můj vkus až příliš živě , ale když to řeknu hodně blbě... nějak to k tomu patří? Jsem ráda, že se ti nic vážného nestalo, to by za to nestálo Fotky vypadají skvěle, ta atmosféra už jen z nich je úžasná a navíc ty zprávy od kluků - ono může lidem vážně přijít, že kapely a zpěváci pořád opakují to samé po každém odehratém koncertě, ale ten, kdo tam byl a zažil, prostě ví, kdy je to pravda a kdy jen žvaní, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou skvělé!
    A jsem ráda, že se do Čech tolik kapel rádo vrací. Jistě, že jsme nejlepší, jak by o tom mohl někdo pochybovat? I když se musím přiznat, že mě to víc táhne na západ..ale to je už jiná kapitola zase..

    OdpovědětVymazat
  5. Je to vážně skvělé, na koncertě jsme v podstatě ještě nebyla, pokud neberu v potaz takové ty co mám tady v tomhle zapadákově.. -_- Ale chystám se na Rock for People tak nevím, ještě uvidím :)) Ale hrozně ti závidím :3

    OdpovědětVymazat