pátek 28. února 2014

4 komentáře:

  1. Myslím, že tyhle animace vyvrací všechny ty pochybnosti o tom, že má kristen zamrzlý výraz -_- Naprosto nádherná animace :3

    OdpovědětVymazat
  2. jejda, omlouvám se za šok Joo ahá Já myslela nějakou postavu. No já doufám že mi to naváže uplně přesně, a  tak mam na to měsíc, to dám a pak ke konci si to nechám abych nemusela čekat vůbec. No mě to taky vadí, protože přece jenom chci aby tam lidi chodili, protože je to baví a chtěji, a pak jako jedno slovo, to vypadá dost odflákle no, sice chápu, že třeba neni čas na obíhání, ježiš to já teď nemám vůbec :( ale i tak se snažim když přijdu napsat něco smysluplného.
    Mě to nevadí, chápu že to by bylo takový blbý a trochu nefér, já nemám problém s tím se zapsat, jen spíš s tim všimnout si toho. A taky bych tě nesmazala. Já normálně zas tak ukecaná nejsem, neb takhle, jsem ale někdy mam chuť celý den nemluvit a nikoho nevidět Ale takhle jsem taky vždycky ráda když vidim komentář od tebe, Clove, Ajjinky, Susan i Ellie. :) A nesnášim když si s někym třeba píšu i klidně na fb napíšu nějakou mega dlouhou zprávu a on na to napíše nějaký jedno slovo a smajlíka. Jako co to je tyjo
    Jojo vim že finština je hodně komplikovaná... No já umim jenom jedno slovo a uplně to neni zrovna slovo, které by se muselo zveřejňovat. No umim jenom Huora... Jojo to vím že jsi řikala o Ukrajině, no já naopak uplně ruštinu nemusim. A vlastně se mi ani nelíbí, ale je možný že se jí budu učit příští rok, protože sice chci pokračovat v němčině, ale jestli budu jediná nebo dva lidi a ostatní budou pro jiný jazyk, zatim to vypadá že je hodně lidí pro ruštinu, tak jdu taky, protože přece jenom nechci mít jen jeden jazyk a alspoň třeba základy ruštiny mi někdy k něčemu budou, ale to jen když to bude nutné. Já se taky do Švédska jednou podívám! A budu umět švédsky!!! Prostě jo! Já mám ráda celou Skandinávii. :)
    Snad ti je teď už trochu líp :)

    OdpovědětVymazat
  3. A Kristen je na té animaci hrozně rozkošná <3

    OdpovědětVymazat