čtvrtek 6. února 2014

IFC Films acquires the North American right of 'Camp X-Ray'


Dobré zprávy lidi! Fakt úchvatné zprávy! Stalo se skutečností to, v co jsme po Sundance doufali, a tudíž to, že Camp X-Ray získal distributora! Je jím společnost IFC Films, která koupila práva na film a dneska to bylo potvrzeno! No možná už včera, ale k nám se to dostalo až dneska :D Jsem z toho vážně naprosto odvázaná, věděla jsem to, prostě jsem to věděla, po takovém úspěchu, jaký film měl po premiéře v Park City, to prostě muselo přijít:) "Petter Sattler vytvořil strhující, citlivý a provokativní film, který nám nabízí dva velmi silné herecké výkony Peymana Moaadiho a Kristen Stewart," říká Jonathan Sehring, prezident společnosti IFC Films. "Moaadi tu znovu prokazuje, že je sílou, se kterou se musí počítat a Stewart bezpochyby podala nejlepší a nejdojemnější výkon její už teď pozoruhodné kariéry." Jsem tak hrozně moc nadšená! Jsem šíleně nadšená, hrozně, nehorázně, až to ani nedokážu vyjádřit slovy! Je to dokonalé, jsem z toho úplně paf :D A teda hrozně se mi líbí, co říká Jonathan o Kristenině výkonu ve filmu, už teď mi přijde jako sympaťák :D Možná, že se brzy dočkáme nějakého toho traileru! Bože, já jsem nadšená! No nic... jinak se zdá teda, že by IFC Films mohla být i distributorem dalšího z filmů s Kristen, a to filmu Sils Maria - teda Clouds of Sils Maria, no joooo :P :D -, ale to ještě nebylo tak docela potvrzeno, nebo jsem to nikde, kromě imdb.com nenašla a to teda nevím, jak moc spolehlivý zdroj je no, občas moc ne, občas jo, kdo ví, mají to ale v seznamu tady.
* * * * * * * * *
Good news guy, freaking amazing news I have for you! IFC Films announced today that they are acquiring North American rights to Peter Sattler's film Camp X-Ray! Do you understand what that means? They are buying it! I saw it's coming, I knew it, after such a great success in Sundance, it was ment to happen! "Peter Sattler has made a stirring, sensitive and thought-provoking film that features two powerhouse performances by Payman Maadi and Kristen Stewart," says Jonathan Sehring, president of Sundance Selects/IFC Films. "Maadi proves once again that he is a force to be reckoned with and Stewart undoubtedly gives the best and most moving performance of her already remarkable career." [source of the quotation] I am soooooooooooo freaking excited about that, SO EXCITED!!! I can't even tell you how much! That's so amazing, awesome news! It also looks like Clouds of Sils Maria could be distributed by IFC Films, too, but it's not officially confirmed yet, but Camp X-Ray is and I am really happy about that!

0 komentářů:

Okomentovat