středa 12. února 2014

Gallery update 26.5: New outtakes + scans for Marie Claire US

Na pár vteřin... jsem si včera myslela, že umřu. Když ležíte nazemi na rockovo-punkovo-hardcorovo-cojávimjakym:D koncertě... není to úplně ten nejlepší pocit na světe. Byla jsem vážně vyděšená, bylo to asi nejdelších 5 vteřin mého života. Dobrou věcí na těhle koncertech je, že ve chvíli, kdy spadnete na zem, všichni se přestanou starat o to, jak se dostat blíž k podiu a jediné, co je zajímá, jste vy. Jediné, na co se zaměří je, aby vás zvedli zpátky na nohy. Takže jsem očividně neumřela, i když jsem se na té zemi ocitla celkem čtyřikrát a taky jsem třikrát dostala docela ošklivou ránu do hlavy. Dvakrát to bylo botama jiných lidí. A to pěkně prosím ne v těch chvílích, co jsem ležela na zemi, což je na tom to komické. Hlava mě sice trochu bolí ještě teď a hrozně mi hučí v uších, ale pravděpodobně budu žít, takže jsem v pohodě :D Jako užila jsem si to, to jo, ale na mě trochu moc tvrdé prostředí. No povím vám víc, až budou nějaké fotky. No teď pro vás nějaké mám, ale ne z koncertu :D Je to 6 nových outtakes z photoshootu pro Marie Claire US. Naprosto je žeru. Ta první fotka je úplně nová, ta ve scanech nebyla... no ty ostatní jsou jen HQ nescanové verze, no jsou perfektní a já je vážně miluju. Kromě těhle fotek mám pro vás ještě dva nové covery. Jeden je tedy ten starý, akorát v lepší kvalitě, no ten druhý je úplně nový a mně se líbí asi nejvíc z těch verzí, co byly musím říct.
For a several seconds... I thought I'm going to die yesterday. When you're lying on the floor at a rock-punk-hardcore-whatever concert... it's just not the best feeling ever. I was really scared, it was like the longest five seconds of my life. Good thing on these concerts is, that when you fall down to floor, everyone just stops caring about better place closer to stage. The only thing they care about is you. They do anything to lift you up on your feet again. So I obviously did not die, even that I was on the flood four times... and I was terribly hit to my head three times, two times by feet of other people... but that time I wasn't lying on the floor, which is the riddiculous part. Head hurts me a bit, whole body hurts me a bit, but I am probably gonna live for a while so I'm fine:D I'll tell you more about it later when I will have photos. Anyway, I have some other photos now :D 6 new outtakes from Marie Claire US photoshoot. One of them is completely new, the other ones are HQ non-scan photos. They are absolutely amazing, I love them so much. From these fourt I love the second one the most. I also have two new scans for you, one is the old one in better quality and the second one is a new one, which I maybe love even more than the first one.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

8 komentářů:

  1. Na akom koncerte si bola ? :) určite to nebol príjemný pocit, myslieť si že ťa tam zašlapú, verím ti ako si sa bála A dúfam, že ťa čoskoro tá bolesť prejde :) Snáď si si koncert aspoň trošku užila
    Fotky vyzerajú dokonalo, som veľmi rada, že sa Kristen objavila na tej titulke :)♡

    OdpovědětVymazat
  2. Na čem jsi to vlastně byla? Já jednou byla ve Zlíně na Horkýže Slíže, u pódia, všude kolem nechutní lidi obleženými chlastem, zpocení až lepkaví a stále do mě naráželi -_- Jsem myslela že je zabiju Do hlavy jsem jednou dostala na díze když kámoši zvedali ožralého kolegu, skoro až do oka, naštěstí minuli -_- Na koncertech nesnáším, že když je tolik lidí kolem vás, zpotíš se a pak do zimy ven -_- Ani v létě to není bůh ví jaké...Kristen vážně nevypadá na 24

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych z toho asi měla nervy..kdybych tolikrát spadla, odradilo by mě to a šla bych pryč, nemám ráda tyhle tlačenice..:/ Ale tak hlavně, že jsi jakž takž v pořádku..:)
    Jinak Kristen je na těch fotkách dokonalá. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Draha Angie
    Obiehanie cez mobil mi nevyslo no musela som sa ozvat aspon takto hadam mi tu diakritiku odpustis Vidim ze novinks sa v mojej nepritomnosti pekne objavuju, tie nove forky su absolutne uzasne :3 je tu nadherna. Preboha, nestras, bohechran si vysla z koncertu ziva a zdrava. Co to bolo za koncert ?
    Musim ale povedat si mala stastie. Nedostala si sa nahodou do Moshu ? To je ukrutanske Vacsinou na tychto kpncertoch si ludia druhych nevsimaju, hlavne co sa hardcoru tyka.. Ja som v jednom skoro stratila botu
    Inak Angie chcela som sa ti osprqvedlnit, mail asi skoro nebude lebo nastali komplikacie, len chcem aby si vedela ze na teba myslim a chcem ti napisat, ale bohuzial je teraz vsetko ine a ja sa nedostanem ani na notebook. Pokusim sa ozvat sa co najskor no nic neslubujem...

    OdpovědětVymazat
  5. Na čem jsi byla? :) No jsme ráda že jsi to přežila, i když jen tak tak. Co bch bez tebe pak dělala Hlavně že sis to užila. :) Ty fotky jsou vážně perfektní <3 Kristen je nádherná prostě. :)

    OdpovědětVymazat
  6. miluju fotky pro Marie Claire..a Kris:333..ááááááááááááááááááw<3

    OdpovědětVymazat