pondělí 9. května 2016

'Café Society' New Clip with Kristen as Vonnie

Kristen vypadá v tomhle filmu neskutečně roztomile a krásně, no nic. Mám asi 10 minut, než se mi znovu vybije počítač s tím, že ho nemám jak nabít, takže velmi rychle. Táta mi ho nabil v práci, ale bohužel jsem se zasekla asi 3 hodiny děláním úkolu na španělštinu, takže je to v kelu. Mám pro vás nový klip z filmu Café Society od Woody Allena, který bude mít premiéru v Cannes již za dva dny a ve kterém Kristen hraje postavu jménem Vonnie. V tomto klipu právě tato postava je spolu s Jessem Eisenbergem a určitě se koukněte. Byly zveřejněny tři klipy, ostatní ale nejsou s Kris. Můžete se na ně podívat na tomto odkaze. Tento film bude mít premiéru i v České republice a to snad někdy v létě, což je naprosto skvělé a já jsem z toho nadšená!
* * * * * *
Kristen looks so cute in this movie, I cannot even... gosh. Well, I have like 10 minutes before the power goes down, so I it will be very short. I felt bad that it is so empty here for such a long time, so I have for you at least one video. It is new official clip from Woody Allen's newest movie - Café Society that premieres in two days at Cannes Film Festival. Three clips were published, this one is the only one with Kristen as Vonnie, but you can watch the rest of them here. I cannot wait for this movie. It will also be in Czech cinemas, which is absolutely amazing and I am so excited!!!

1 komentář:

  1. Tak z toho videa mám radost, já se na tenhle film strašně těším, baví mě filmy s "historickým" nádechem. :)

    OdpovědětVymazat