středa 18. května 2016

Gallery update 55.0: Cannes Film Festival - 'Personal Shopper' photocall

Čím míň času mám, tím víc fotek ukládám. Proč jsem najednou ulžila 181 fotek, když jsem v průběhu týdne uložila většinou tak maximálně 80, spíš míň? Já vlastně ani nevím... tak nějak jsem ukládala a ukládala a nemohla jsem přestat, takže v galerii zkrátka máte skoro 200 fotek z photocallu k filmu Personal Shopper, který měl včera premiéru na filmovém festivalu v Cannes. Zrovna nahrávám na imagebam i fotky ze zmiňované premiéry, ale ty budou muset asi počkat do zítra. Každopádně tyhle fotky naprosto zbožňuju, Kristen to na photocallu nehorázně moc slušelo! Měla na sobě nádherné krémové krátké šaty značky Chanel, nejspíš :D pro změnu, ve kterých vypadala skvostně! Úžasně měla udělaný i make-up a vlasy a tenhle outfit se okamžitě stal mým oblíbeným z letošního festivalu, přestože premiéra Cafe Society nasadila laťku hodně vysoko. Jsem hlavně nadšená, že Kris vytáhla jinou, než černou barvu :) a co říct víc, vypadala prostě perfektně. Bylo i vidět, že si to moc užila se svými kolegy z filmu, nebo to tak alespoň vypadá, což je super :) Akorát tedy ta jedna herečka se pořád tváří tak naštvaně, nepřijde vám? Skoro vůbec se neusmívá:D
* * * * * * * *
Less time I have, more photos I save. Or it at least looks like it. Why 181 now when I saved like maximum 80 during last few days? I don't know. I just couldn't stop saving them, it wasn't possible. I fell in love once again. Kristen attended Personal Shoper Photocall at Cannes Film Festival yesterday and she looked absolutely stunning and this became my most favorite outfit of all that she showed us at this years festival. Wearing Chanel again, I think, I am not sure if she's even allowed to wear anything else :D but she looked absolutely stunning, I love her outfit, she looked so beautiful and she also looked so happy around Olivier Assayas, supporting her movie there and that is awesome. I cannot even express how much I love this outfit, check out the pictures, because they are amazing.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. To znám Občas se mi taky stane, že prostě nemůžu přestat ukládat. Kristen se mi tady taky hrozně moc líbí! Opravdu jí nemám co vytknout:) Ta krémová je na ní trochu neobvyklá, ale vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen vypadala fakt parádně! Tohle je můj další oblíbený look! Prostě to nemá chybu. Šaty byly moc pěkné (na to, že byly od Chanelu ), líbí se mi i líčení, jsem nadšená z těch vyžehlených vlasů - podle mě jí to tak moc sluší! A taky měla prďácké ty sluneční brýle. Prostě paráda! :)Jinak teď jsem si vzpomněla, že jsem ti nenapsala o Captain America. Tak jako já jsem se na tenhle film strašně moc těšila. Z těch tří filmů s Americou se mi tenhle líbil nejmíň - vede u mě Winter Soldier (ale miluju i jedničku ♥) Tak první půlku filmu jsem se trochu nudila. Pak ale přišla ta scéna na letišti, která byla absolutně úžasná ♥ a od toho momentu jsem si film užívala. Hrozně moc se mi líbila ta finální scéna mezi Tonym, Stevem a Buckym. To mi prostě rvalo srdce - jak se Tony dozvěděl, kdo mu vlastně zabil rodiče a že o tom Steve věděl... Přiznám se, že jsem nepatřila ani k jednomu týmu, ale po zhlédnutí filmu jsem Team Iron Man. America (a jeho "pomocníci") mě tam docela štval a Tonyho mi bylo neskutečně líto ♥ Hlavně teda na konci :( Jinak se mi hrozně moc líbil Spider-Man a Black Panther - ti byli parádní! Jo a totálně neschvaluju vztah Steve + Sharon... Oni se mi k sobě prostě nehodí a ten jejich polibek byla nejdivnější věc na světě Steve měl být prostě s Peggy - jo taky se mi nelíbilo, jak měla Sharon na jejím pohřbu proslov (zajímavé, že nikde nebylo zmíněno, že by za ní chodila do nemocnice... ehm no nic). Já myslela, že mluvit bude právě Steve, to by bylo lepší. Co dál? No konec mi prostě roztrhal srdce. Jak Tony řekl, že si Steve ten štít nezaslouží a on ho tam nechal a odešel s Buckym. A pak mě dostal ještě ten Stevův dopis ♥ Trošku mi přijde, že Steve s Tonym mluvil, jako by to byl jeho strejda nebo tak něco. Každopádně to bylo dojemné :) Ale jsem teda zvědavá na ty další díly Avengers, protože po tomhle filmu to vypadá, že se všichni dají dohromady už jen horko těžko...

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to je síla!! Taková nádhera.. Kristen to na těchto fotografiích neuvěřitelně sluší a ty šaty opravdu nemají chybu je to fakt krása.. můžu jen vychvalovat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen opět překvapila tím, jak je nádherná ženská a jaký skvělý má vkus! Ty šaty co zvolila jsou nádherné a musím říct, že se mi ty blonďaté vlasy moc nezamlouvaly a tady jsem se do nich úplně zamilovala, Kristen opravdu moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to máš pravdu je to naozaj krásny outfit ktorý veľa nepotreboval, a Kristen vyzerala naozaj krásne, k tomu pekný účes a make up, fakt jej to tam hrozne pristalo a strašne sa mi tiež páčia jej okuliare už si také fakt musím niekde zohnať       a ako zamilovala som sa do druhej fotografie kde ma sklonenú hlavu tak tá je proste úžasná   

    OdpovědětVymazat
  6. Waaaaaau, vypadala opravdu skvěle ♥

    OdpovědětVymazat