čtvrtek 12. května 2016

Gallery update 54.5: Jodie Foster's Walk of Fame Ceremony

Musím se někdy znovu kouknout na Panic Room. Už jsem to neviděla hrozně dlouho, skoro si to nepamatuju. Proč o tom mluvím? Protože mám pro vás přes 50 fotek ze dne, kdy Jodie Foster, která v tomto filmu hrála Kristeninu mamku, dostala svou vlastní hvězdu na chodníku slávy. Kristen byla hostem této ceremonie a jedním z lidí, kteří měli proslov, což pro Kris jistě byla radost i pocta a její proslov byl opravdu moc pěkný. Kris v něm děkuje za to, že tu pro ni Jodie vždycky byla a je a že už když byla malá, tak byla její oblíbenou herečkou, říká, jak skvělá Jodie je, jak se stará o jiné lidi a ne o sebe, jaká je to silná a úspěšná žena. Na konci říká, že měla dostat hvězdu na chodníku slávy, když jí bylo deset :D Což mě pobavilo. Jodie si hvězdu rozhodně zaslouží za její výkony ve světě filmu a jsem moc ráda, že Kristen tam při této příležitosti byla. To video je z celé ceremonie, no Kristen mluví hned jako první host, takže je to dost zezačátku, pokud nechcete koukat na celé video, já sama na celé nekoukala, neměla jsem čas. Kristen to opravdu moc slušelo, vypadala skvěle :) líbí se mi ta sukně. Jen mě trochu štve, že je to zas černý model, ale tak, co se dá dělat :D Teď už se pomalu přesunu k dalšímu tématu, sice mám ještě nějaké staré novinky, ale ty můžou počkat. Cannes je v plném proudu a já už jsem teď pozadu :D
* * * * * * * *
I have to re-watch Panic Room. I didn't see it for years, I almost don't remember. Today I have for you another bunch of photos, this time from event that happened on May 4, 2016. Jodie Foster, Kristen's mom from Panic Room movie and her friend was honoured with a star on Walk of Fame, which is well deserved and absolutely amazing and Kristen was there as one of the main speakers, actually as the first one. She talks about her friendship and her working with Jodie and gives very nice speech which you can watch under the text part. It is full ceremony. I watched just the part with Kristen, but I am very happy for Jodie. I also have for you 55 pictures from this ceremony. Kristen looks very lovely, I like her outfit, I like the hair, I like everything. But the best to come, Cannes film festival, I am already late :D


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Musím teda říct, že mě trošku zaráží, že Jodie dostala svou hvězdu až teď a ne už před několika lety. Jak sama říkáš, Jodie má velice úspěšnou kariéru, hned dva Oscary a ještě je to silná a úspěšná žena. Ale tak lepší později než nikdy, že jo? Jo, Panic Room, ten jsem taky dlouho neviděla Ale byl to skvělý film a moc ráda slyším, že Jodie a Kristen zůstaly i po tolika letech v kontaktu a je super, že se Kristen na tomhle ceremoniálu objevila :) Jinak Kristen to na té akci moc slušelo. Je pravda, že by to chtělo trochu barvy Ale Kristen vypadala fakt suprově a elegantně :)

    OdpovědětVymazat