pátek 20. května 2016

Gallery update 55.1: Cannes Film Festival - 'Personal Shopper' Press Conference

Začínám mít pocit, že mít blog o dvou poměrně známých a úspěšných herečkách začíná být téměř nemožné zvládat pořádně :D Nehodlám ani s jedním praštit, jen mě to štve, jak nestíhám, už abych měla po zkouškovém. No nic. Mám pro vás dneska tři články a chci je stihnout všechny, takže nejspíš trochu zkrátím to okecávání. Jako první mám pro vás fotky z tiskové konference k filmu Personal Shopper, která se konala hned po photocallu a to 17. května na filmovém festivalu v Cannes. Kristen už Francii opustila a odletěla zpět domů do L.A., takže teď o ní možná zase chvilku tolik neuslyšíme a já možná aspoň stihnu doplnit všechno to, co jsem prošvihla, když jsem byla na Sicílii :D Kromě fotek mám pro vás pak i celý přenos z tiskové konference, který je překvapivě anglicky, docela mě to šokovalo, že to není předabované a jsem za to opravdu ráda.
* * * * * * * *
I am starting to feel like two blogs about successfull actresses is becoming impossible to handle properly :D Not closing any of them, just sayin'. It is not simple, especially during the time of exams. I have for you today three articles and I am not sure if I am able to publish all of them, because I also have some to my other blogs and I also have to study. I completely wasted the rest of the day, because I slept really long and watched TV, but I kind of needed to switch off. I have for you now photos from the Personal Shopper press conference which was on May 17, 2016 and I also have for you full press conference in ENGLISH, which is a surprise, that it is not dubbed. Kristen looked very beautiful, she had the same outfit as at the photocall, because the press conference was right after it.

0 komentářů:

Okomentovat