pátek 20. května 2016

Gallery update 55.2: Cannes Film Festival - 'Personal Shopper' Premiere

Můj pes má jaterní dietu a nemůže vůbec žádný pamlsky. Respektive asi by neumřel, kdybych mu nějaký dala, ale oficiálně žádný nesmí. Jenomže na mě furt valí ty svoje bulvy a loudí nějakou ňamku a mně je z toho úplně smutno, protože je tak hrozně roztomilej a tak zmatenej, proč nic nedostává... Je to děsný, on si chudáček myslí, že něco udělal a že ho za něco trestáme. No nic. Konečně jsem se dostala k tomu, že mám pro vás fotky z premiéry filmu Personal Shopper na filmovém festivalu v Cannes, která se konala v úterý, 17. května 2016. Kristen se na ní samozřejmě objevila a já musím říct, že jsem nebyla úplně nadšená z toho jejího outfitu a tak nějak nejsem ani teď, ale vypadala skvěle, to ano, protože ona zkrátka vypadá skvěle, ať má na sobě cokoliv. Bílé krátké šaty s extravagantními dlouhými rukávy jsou opět značky Chanel, což už mě začíná tak trochu prudit, ale co se dá dělat. Když jsem si zvykla na ty rukávy, tak se mi začaly opravdu líbit, co mě ale moc nenadchlo je ten make-up. To líčení očí mi přijde už trochu přehnané... Co si o outfitu myslíte vy? Kris také znovu vytáhla podpatky tak neskutečně vysoké, že nechápu, že se na nich nezabije. Které ale přezula do modrých tenisek, ve kterých ji i vyfotili na červeném koberci, což je porušení přísného dress kódu tohoto festivalu, protože ženy musí mít na červeném koberci vždy podpatky a muži zase černou kravatu nebo motýlka. Přije mi to trochu na palici, ale tak co no. Kristen to v podpatcích nikdy dlouho nevydrží, není jí to pohodlné a vzhledem k tomu, kolikrát už měla něco s kotníkama a tak podobně, si myslím, že to může souviset i s tím, že jí z toho zkrátka fakt bolí nohy. Přesto ale vždycky vytáhle lodičky vysoké jak prase, nevím, proč nevezme něco trochu nižšího :D Ale tak to je její věc :D Mám pro vás potom ještě dvě videa, jedno je z premiéry jako takové, kde je tedy na začátku posunutý zvuk, ale pak se to trochu zlepší a můžete vidět, že na tuto premiéru dorazila Riley Keough spolu se Sashou Lane, které ji přišly podpořit tak, jak ona podpořila je na premiéře American Honey. Kdo trochu ví o nějakých zahraničních stránkách o Kristen jako já, tak mohl v průběhu videa zachytit i holky ze stránky Itsoktobeyou.org, které jsou z Francie a přijely na festival. Jsou to ty s černým transparentem, na kterém je: "Keep doing epic shit Kristen!" Druhé video je potom z vnitřku sálu po skončení filmu, kdy se film dočkal více než 4 minutového standing ovation. Vtipný je záběr na Kristeniny tenisky, protože v tu chvíli začnou lidi tleskat ještě víc :D
* * * * * * *
My dog cannot eat his favorite goodies and he's still trying to make me give them to him. Those eyes, I cannot look at him, he's so cute, but I cannot give it to him, god, this is terrible :D Okay, whatever, finally. I finally have for you photos from 'Personal Shopper' premiere that was on May 17, 2016 at Cannes Film Festival. I wasn't that excited about Kristen's outfit when I first saw it, but she looked pretty awesome. That make-up is too much for me, but she looks great in everything. She's wearing Chanel white short dress, that I find very beautiful, when you get used to to those sleeves :D She looked like she enjoyed the premiere with all her cast members, you can also see Charles Gillibert there, the producer with whom she worked several times already. You can also see, that Kristen changed her shoes to sneekers during the premiere, before she entered the screening hall... by which she actually broke the strict dress code. Women are required to wear heels on the red carpet and men to wear black ties or bow ties. Which is I think quite stupid, but whatever. You know that Kristen doesn't wear high heels much often and she usually puts them of as soon as possible, being in heels makes her suffer. I am not very suprised by that, because when she has heels, she usually has really HIGH heels... I don't understand why she doesn't wear something less high, but whatever :D I also have for you two videos, one is from the red carpet and one it from the screening hall, after the screening, when they got a four minutes long standing ovation. The sound of the first video doesn't fit in the beggining, but then it gets better. You can notice guys from ItsOkToBeYou.org (KStew fansite) there with the black banner saying Keep doing epic shit Kristen!

5 komentářů:

  1. Miluju letošní Cannes s Kristen, ona je tak nádherná a na každý události jenom koukám, jak jí to neskutečně sluší a tady je pro mě top ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak kde mám zase začít? No první asi těmi boty. Ty jsou fakt krásné, ale už jen z pohledu na ně dostávám křeč do nohy Mně přijde, že Kristen pomalu chodila po špičkách jako baletka Kdyby ty boty měly aspoň platformu No nic. Co se týče z šatů, tak ty mě moc nenašly. Teda líbí se mi ten základ, ale ty rukávy jsou hrozné... To bych jí nejradši otrhala Líčení jsem taky moc  nepochopila. Kristen docela sedí, ale nevím, proč má červené líčení, když nemá vůbec nic červeného... Naopak jsem nadšená z toho účesu ♥ Ten je naprosto parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. Aká som len vďačná, že sa Kristen zúčastnila tohto festivalu v Cannes :) Ja už ako som pozerala staršie články na tvojom blogu, som si pri každom jednom povedala wauu, Kris je úplne prekrásna, mne sa hádam na nej páčil úplne každý jeden outfit aj spoločne s doplnkami, vizážou ♥ A na týchto má neskutočne krásne líčenie, tie oči ♥ mne sa to proste páči a o vlasoch ani nehovorím :) jediné čo mi možno tak trochu prekáža je tá aplikácia s pierkami na šatoch, bez nich by tie šaty boli dokonalé a tenisky na niektorých fotkách? tak s tými ma dostala :) ... a ešte chcem veľmi pekne poďakovať za gratuláciu k mojej maturite, som teda rada, že sa nájde aj niekto iný s rovnakými známkami a no áno tá moja francúzska biológia, ja vlastne doteraz nechápem, prečo som si ju dala, keďže biológiu nikdy nevyužijem a študovať ju tak či tak nebudem, radšej som mohla staviť na nejaký dejepis, ale tak čo už, aspoň mám skúsenosť, po ktorej viem, že biológia už nikdy viac a po francúzsky už vôbec

    OdpovědětVymazat
  4. ja teda opätky nenosím skoro vôbec lebo mi to tiež nie je pohodlné a tak radšej nosím tenisky ako toto, ale ako si poznamenala, že by si mohla vziať niečo menšie, ako fajn vyzerajú skvelo a poväčšina topánok na takom zabijáckom podpätku vyzerá skvelo ale aj tak to nenosím lebo nechcem prísť o nohy a keď má taký problém tak na nej mieste by som to často nenosila
    no a šaty nevyzerali až tak strašne ako aj s mi páčia nie je to žiadna hrôza a ten make up tak asi by som to dala trochu jemnejšia, to prvé video mi nejde spustiť a v druho bolo vidieť, že sa dobre bavila ako tam so sebou neustále natriasala     

    OdpovědětVymazat
  5. Kristen vypadala opět nádherně :)

    OdpovědětVymazat