sobota 28. května 2016

Outfit duel no. 8

No. Podělala jsem to. Totálně jsem zapomněla, že je konec měsíce, když jsem odjížděla na Sicílii, a když jsem se vrátila, tak začal festival v Cannes a já jsem to nějak odsunula do pozadí, protože jsem zkrátka a dobře neměla čas, s Cannes a zkouškovým, to nešlo. Takže je dneska 28., skoro konec května a já mám pro vás teprve anketu na měsíc červen :D Udělám to tak, že fotky, co měly strašit v menu v květnu, tam budou strašit spolu s těmi, co vyhrají tuhle anketu na červen. Bude to tedy ultra rychlá anketa, protože máte čas jen do začátku června :D Takže si pospěště, šup šup :D Tentokrát ta volba nebyla nijak těžká, zvolila jsem dva z outfitů z letošních Cannes, konkrétně potom outfity z photocallu Cafe Society a z photocallu Personal Shopper. Obojí je Chanel, oba jsou světlé, oba jsou krásné, takže je to na vás, i když myslím, že vím, který outfit to vyhraje, ale možná, že se pletu :D
* * * * * * * *
So. I fucked it up. I totally forgot about it before I left and went to Sicily... and when I came back, Cannes started and I had no time to do it. So, it's almost new month but I am doing the poll for June today. It will be ultra fast voting and in the menu will be during June also the best May outfit and photo of the month May, so there are going to be two pictures. I will not talk too long about it, I have for you two outfits now, it was quite an easy choice, I've chosen two outfits from Cannes Film Festival and I also know what I will choose in few days for the July poll. I've chosen outfits from 'Cafe Society' Photocall, which is the first one, and from 'Personal Shopper' Photocall. If you click on those pictures, you will get to the gallery and you can check out other pictures. I kind of think that I know which one wins, but I just wanted to have a topic for it, so that's why I chose photocalls.


A vítězem se stávááááá... vlastně jsem byla docela překvapená, protože já osobně miluju ten outfit z MTV Movie Awards 2012, je to jeden z mých neoblíbenějších outfitů, ale myslela jsem, že obecně lidi mají raději spíš ten z roku 2009. Takže jsem ráda, ale nečekala jsem to :D
* * * * * * *
And the winner iiiiis... it actually quite surprised me, because I really thought that the one from 2009 will win, not the 2012 one. I personally love the winning one, it is one of my most favorite outfits ever, but I just thought that people generally like the first one better. Whatever.


6 komentářů:

  1. V tomhle případě hlasuju pro druhý outfit, ale oba se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s týmto výberom fotiek si ma rozhodne potrápila ja ešte teraz sa neviem rozhodnúť a to na ne pozerám už nejakú tú chvíľu :) Keď Kris je na oboch až prehnane krásna, ale tak čo narobím... dávam teda dvojku a to len kvôli tomu parádnemu postoju čo tam Kris nahodila, mne sa tam tie jej ruky proste páčia a tie okuliare ♥ ale bolo to fakt ťažké rozhodovanie, oba outfity sú viac než dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  3. No já myslím, že se Angie nepleteš a žes odhadla správně, jaký outfit bude favorit...teda pokud je to ten, který si myslím, že si myslíš neboli outfit číslo dva Jo tohle není moc rovnocenný boj, ale co se dá dělat, pro mě to hold na celé čáře vyhrály ty druhé šatky, tohle je prostě celkově jeden z mých top Kristeniných looků vůbec
    A klobouk dolů, že si ty ankety vůbec udělala, i když to bude tkaová rychlovka, to já se na ně rovnou vyprdla a při tom je mám v rozepsaných, jenže to bych pak musela vymýšlet další na další měsíc během takové chvíle a to se mi fakt nechce, protože se u toho vždy hodně zapotím, takže tak, máš prostě můj obdiv

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle bylo teda extrémně těžké, protože se mi líbí oba dva looky a celkově si myslím, že Kristen letos v Cannes docela dost bodovala. Musela jsem si oba outfity pořádně prohlédnout a popřemýšlet, ale pak jsem se rozhodla dát hlas jedničce (zatím jsem jediná ), protože tohle byl první outfit z Cannes, co mě naprosto ohromil :) Ale byla to fakt hodně těžká volba!

    OdpovědětVymazat
  5. To já se ti divím, že se ještě děláš s těmihle anketami, když za chvíli je konec měsíce, to bych tenhle už přeskočila ...Teda ale tos teda vybrala outfity, oba dva jsou strašně super a tak já nevím. Ale hlasuju pro ten první, protože ten outfit mě sám o sobě ohromil víc. Ten druhý má zase plusové body za Kristeniny nekonečně dlouhý nohy a skvělej účes s brýlemi, jo a myslím, že taky s povedenějšími fotkami, protože u toho jsem si jich prohlídla asi 2x tolik než u prvních fotek. Ale prostě jednička pořád vyhrává, outfitově je určitě zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak tuto je to tiež na prvý šup a to pre outfit prvý, tam sa mi Kris páčia viac a podľa mňa jej to viac sekne v tomto a je tak svojský pre ňu

    OdpovědětVymazat