čtvrtek 12. května 2016

'Billy Lynn's Long Halftime Walk' First Official Trailer

Trochu přemýšlím o tom, jestli ty trailery pomáhají stříhat i režiséři... když je tam vždycky něco ve smyslu, že od výjimečného režiséra nebo tak. V tomhle traileru je dokonce "od vizionářské mysli, které přivedla na svět Pí a jeho život, režiséra oceněného Oscarem". Já vím, že to má nalákat lidi, ale jestli u toho Ang Lee seděl a řek jim, aby to tam napsali, tak je to teda asi pěknej narcis :D No nic. Mám pro vás něco, o čem jsem věděla, že má tento týden vyjít, no nedokážu se udržet, jsem z toho naprosto nadšená a musím říct, že při sledování tohohle filmu mi běhal mráz po zádech. A taky miluju Garretta Hedlunda v tom traileru a to tam je asi tak půl vteřiny, ale já toho chlapa prostě žeru :D No nic. Mám pro vás tedy první oficiální trailer k filmu Billy Lynn's Long Halftime Walk, který bude mít premiéru i u nás, ale bohužel byla z listopadu 2016 posunuta až na únor 2017. Na Slovensku pořád platí ten listopad, tak uvidíme, jak to dopadne. Tenhle film vypráví příběh mladého amerického vojáka a je to natočené podle stejnojmenné knížky. V tomhle ohledu si trochu myslím, že to bude film, které sice vezme za srdce i jiného diváka, nejvíc ale asi toho amerického, ale možná se pletu. Každopádně tak trochu čuchám nominaci na Oscara, protože tyhle druhy filmů zkrátka nominace na Oscary získávají. A vzhledem k tomu, že v něm hraje i naše drahá Kristen, tak bych se vůbec nezlobila :D Kris hraje Billyho sestru Kathryn a ve filmu má dvě krátké scény, jednu úplně na konci a jednu cca v první půlce traileru. Určitě se koukněte a hned mi napište, co si o tom myslíte, protože já jsem z toho hotová... ale já jsem předpojatá :D
* * * * * * * *
Something finally showed up. I was so excited about it, when I heard they are planning to publish it and I am still excited, now because it looks amazing. I think this movie will be kind of... well for everybody, but more for Americans, because it is a movie about an American soldier, but I couldn't help myself, I didn't breath during watching this trailer, I feel like it will be freaking amazing and with Kristen in it? I cannot wait. I have for you first official trailer to Billy Lynn's Long Halftime Walk and I smell an Oscar nomination... this is the kind of movie that gets an Oscar nomination. Kristen has two short moments in the trailer too, but it is mostly about Billy. She plays Billy's sister Kathryn. Check it out, because it looks really interesting and great and everything, I cannot wait!



ABYSTE MOHLI JÍT CESTOU HRDINY
MUSÍTE VIDĚT, JAK TO VŠECHNO ZAČALO
Schroom: Už je to tady.
Billy: Co?
Billy: Je to tak trochu divné, být oceněn za nejhorší život tvého života.
Norm Oglesby: Víš věci, které většina z nás nikdy vědět nebude. Tak se z toho dostaň ven, než budeme mít o mladého muže míň.
Kathryn: Je to vážně skvělé mít tě zpátky, velký brácho.
TENTO LISTOPAD
Norm Oglesby: Tvůj příběh Billy už nepatří jen tobě. Teď už je to příběh Ameriky.
OD VIZIONÁŘSKÉ MYSLI, KTERÁ PŘIVEDLA NA SVĚT PÍ A JEHO ŽIVOT
OSCAREM OCENĚNÉHO REŽISÉRA ANGE LEE
Schroom: Tak jsme tady, Billy.
VÁS PŘIVEDE DO NITRA
Billy: Poprvé v životě...
LIDSKÉHO DUCHA
Billy: Se cítím být někomu blízko.
dokončím... musím zkonzultovat...
****
Kathryn: Co se tam doopravdy stalo?

3 komentáře:

  1. mno neviem ale v poslednom čase sa to stalo zvykom asi si potrebujú zdvihnúť ego alebo neviem čo      ale nech si to píšu tam koľko chcú aj tak to potom ohodnotia ľudia takže ho môžu potopiť alebo vyniesť do výšin
    tak k filmu, takéto filmy s touto tématikou vedia chytiť za srdce a vedia získa Oscara to hej, poväčšine sú smutné čo vyzerá byť aj tento, niekedy mi prídu vyumelkované takéto tipy keď ide o americkú armádu a celkovo Ameriku tak som na to zvedavá

    OdpovědětVymazat
  2. teď se to jen s projekty Kristen hrne a to je moc a moc dobře, miluju její skvělé herecké výkony a vždy se na filmy s ní ráda dívám. :) Tenhle vypadá opět dost zajimavě a určitě mě bude bavit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten trailer je skvělý. Hlavně ta hudba, která celé to video provází, hlavně díky ní jsem měla husí kůži a řekla bych, že to bude hodně silný a emotivní příběh, takže se to nominaci na Oscara určitě nevyhne a hlavně pokud to bude nominované na Oscara, tak premiéru u nás budeme moc čekat určitě až v tom únoru

    OdpovědětVymazat