neděle 29. května 2016

New Clip from 'Equals' Movie

Všechny moje zdroje zdá se přestaly najednou fungovat, nebo já vážně nevím, co se děje. Díky Twitteru vím o nových stillskách z Cafe Society, pak díky němu vím o tomhle klipu, ale na stránkách, ze kterých většinou čerpám? Nic. Prostě ticho po pěšině. Tak nevím, co si o tom myslet. Každopádně ani nevím, jak je to s tímhle klipem, protože o něm napsala akorát fan stránka filmu a ne ta oficiální, ale tak objevil se, objevil, takže vám ho sem prostě dávám. Je to nový klip z filmu Equals, na který už se tak nehorázně těším, až to hezký není. Je to scéna, kdy se Nia a Silas poprvé políbí a je mi už teď jasný, že mě tenhle film emocionálně rozseká :D Tak kdo se chce kouknout, ať se koukne, kdo nechce, že si chce nechat překvápko, tak vás nenutím :D
* * * * * * *
All my sources seem to stop updating or I don't know what's going on. Twitter sent me a notification about this clip actually, I don't even know anything about it, I just found it and watched it and... not even an official twitter account of Equals film annonced it's out, so I really don't understand, what's going on, but I'm publishing it, no matter what. I have for you new (not sure if official but probably yes) clip from 'Equals' movie. It is probably scene of Nia's and Silas's first kiss and I know that this film will emotionally kill me. So check out, if you want, don't if you don't want to know anything before it's released. I personally cannot wait to see it.

3 komentáře:

  1. Tak to je zvláštní, že se na těch fan stránkách nic neobjevuje... Tak se to třeba spraví :) Jinak takhle scéna byla fakt parádní! Strašně intimní, ale krásná :) Jako myslím si, že Equals bude udělaný stylem, na který nejsem zvyklí, ale určitě bude skvělý. Já se na něj taky moc těším :)
    Jinak co se Johnnyho týče, tak si přečti, co napsala jeho dcera na Instagram - https://www.instagram.com/p/BF_YP_5BaCH/?taken-by=lilyrose_depp&hl=en
    Já prostě nevěřím tomu, co o něm Amber říká a fakt doufám, že se to rychle vyřeší a bude klid...

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak jednoznačne sa na to teším a pozriem si to aj toto som si pozrela roste neviem odolať a veľmi sa mi to páči a najme keď sa už išli pobozkať a tak ďalej vyzerali skoro ako siluety a o sa mi páčilo dosť

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu být naprosto upřímná? Já bych nejradši Amber nakopala do prdele. S každým dalším dnem to fakt vypadá, že tohle je její způsob, jak Johnnyho vydírat a ještě mu pošpinit kariéru - už teď jsem četla, že lidi nechodí na pokračování Alenky (já teda na to půjdu ve středu, tohle si nenechám ujít!). Osobně si myslím, že Vanessa, která s ním žila 14 let!, ho bude znát nejlíp. A když říká, že ji nikdy neuhodil a není toho schopen, tak tomu věřím. Dokonce i Paul Bethany napsal na twitteru, že je to neskutečná blbost. Že Johnny je jeden z nejhodnějších a nejlaskavějších lidí. No a ty fotky mě teda dostaly. Ještě jak byla vysmátá a žádnou modřinu u oka neměla! Bych jí nejradši vrazila facku!
    Jo a to si ještě prosím pěkně přečti tenhle článek. V něm nějaký Johnnyho dlouholetý kamarád říká, že Amber mu vyhrožovala už nějakou dobu! Fakt je mi z ní špatně a doufám, že jí to karma vrátí!
    http://www.thewrap.com/johnny-depp-is-being-blackmailed-by-amber-heard-heres-how-i-know-guest-column/

    OdpovědětVymazat